Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Creator Noua era a imaginatiei. Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii - Phil Teer

-15%
39,00 Lei 33,15 Lei

Editura: Creator

Autor: Phil Teer

Pagini: 196

Anul publicării: 2021

ISBN: 978-606-029-391-0

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786060293910 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Review-uri (0)
Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani, avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.

Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.

Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke's, infiintata in anii 1990. Agentia reprezinta un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilor si a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare". Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern.

Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani, avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.

Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!