Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care altii le-ar considera „nebunesti”. Nu mai esti legat de un rezultat anume, ci esti convins si increzator ca vei obtine cel mai bun rezultat posibil.
Cumva, nivelul succesului pe care il ai este direct proportional cu nivelul contributiei pe care o aduci in lume si in vietile oamenilor cu care lucrezi. Este despre ceea ce poti sa oferi, nu despre ceea ce poti sa primesti. Atunci cand contributia ta este imensa, n-ai de ce sa-ti faci griji pentru ce primesti, pentru ca universul le da celor care ofera si le ia celor care cer.
Cand esti dedicat si actionezi cu consecventa, castigi increderea oamenilor si ajungi sa te simti implinit pentru faptul ca prin ceea ce faci ai impact pozitiv in vietile altora.
Fiind om de vanzari ai prieteni, nu clienti, iar vanzarea vine ca o consecinta a felului de a fi si de a te comporta. Relatiile de prietenie sunt bazate pe incredere, pe ajutor reciproc, pe timp petrecut impreuna. Esti atent la nevoile celor cu care intri in contact, iar ajutorul pe care il oferi este neconditionat.
Poate ca la inceput faci trecerea de la vanzator la om de vanzari ca urmare a unui act constient, pentru a iesi din vechile rutine si obiceiuri. Apoi, cand iti pastrezi acest comportament pentru destul de mult timp, intri intr-un ritm natural si consistent, iei deciziile potrivite si astfel te bucuri de inertie, cea mai puternica forta generatoare de succes.
Din dorinta de a impartasi din experienta acumulata in 14 de ani de activitate in domeniul vanzarilor, Sorin Calinescu a adunat, sub titlul De la vanzator la om de vanzari, intamplari sfaturi, invataminte, toate cu scopul de a fi de folos celor care isi doresc sa aiba o cariera de succes in aceasta breasla. Toate acestea sunt confirmate de studii efectuate in diverse tari, precum si de o vasta bibliografie ce a servit la realizarea volumului de fata.
Astfel, autorul incepe prin a povesti cum a pornit pe acest drum, fara experienta, dar dornic sa isi cladeasca o cariera de succes, pe holurile Guvernului Romaniei, in functia de consilier economic. Apoi experienta acumulata si increderea in sine i-au adus posturi in companii mari, unde a fost nevoit sa faca fata provocarilor. In timp, insusindu-si anumite tehnici de negociere, a reusit sa atinga un target tot mai ridicat, iar asta in primul rand capacitatii de a-si organiza optim activitatile si responsabilitatile.
Volumul „De la vanzator la om de vanzari” descrie drumul spre succes al unui om de vanzari, iar datorita sfaturilor si metodelor impartasite, este o carte ce trebuie parcursa de cei care vor sa patrunda in aceasta lume.
Daniela Nae
Ca om de vanzari, evoluezi dincolo de grija pentru nevoile tale. Obiectivul tau este sa aduci maximul de fericire pe care o poti aduce in vietile altora. Pentru asta, faci lucruri pe care altii le-ar considera „nebunesti”. Nu mai esti legat de un rezultat anume, ci esti convins si increzator ca vei obtine cel mai bun rezultat posibil.
Cumva, nivelul succesului pe care il ai este direct proportional cu nivelul contributiei pe care o aduci in lume si in vietile oamenilor cu care lucrezi. Este despre ceea ce poti sa oferi, nu despre ceea ce poti sa primesti. Atunci cand contributia ta este imensa, n-ai de ce sa-ti faci griji pentru ce primesti, pentru ca universul le da celor care ofera si le ia celor care cer.
Cand esti dedicat si actionezi cu consecventa, castigi increderea oamenilor si ajungi sa te simti implinit pentru faptul ca prin ceea ce faci ai impact pozitiv in vietile altora.
Fiind om de vanzari ai prieteni, nu clienti, iar vanzarea vine ca o consecinta a felului de a fi si de a te comporta. Relatiile de prietenie sunt bazate pe incredere, pe ajutor reciproc, pe timp petrecut impreuna. Esti atent la nevoile celor cu care intri in contact, iar ajutorul pe care il oferi este neconditionat.
Poate ca la inceput faci trecerea de la vanzator la om de vanzari ca urmare a unui act constient, pentru a iesi din vechile rutine si obiceiuri. Apoi, cand iti pastrezi acest comportament pentru destul de mult timp, intri intr-un ritm natural si consistent, iei deciziile potrivite si astfel te bucuri de inertie, cea mai puternica forta generatoare de succes.
Din dorinta de a impartasi din experienta acumulata in 14 de ani de activitate in domeniul vanzarilor, Sorin Calinescu a adunat, sub titlul De la vanzator la om de vanzari, intamplari sfaturi, invataminte, toate cu scopul de a fi de folos celor care isi doresc sa aiba o cariera de succes in aceasta breasla. Toate acestea sunt confirmate de studii efectuate in diverse tari, precum si de o vasta bibliografie ce a servit la realizarea volumului de fata.
Astfel, autorul incepe prin a povesti cum a pornit pe acest drum, fara experienta, dar dornic sa isi cladeasca o cariera de succes, pe holurile Guvernului Romaniei, in functia de consilier economic. Apoi experienta acumulata si increderea in sine i-au adus posturi in companii mari, unde a fost nevoit sa faca fata provocarilor. In timp, insusindu-si anumite tehnici de negociere, a reusit sa atinga un target tot mai ridicat, iar asta in primul rand capacitatii de a-si organiza optim activitatile si responsabilitatile.
Volumul „De la vanzator la om de vanzari” descrie drumul spre succes al unui om de vanzari, iar datorita sfaturilor si metodelor impartasite, este o carte ce trebuie parcursa de cei care vor sa patrunda in aceasta lume.
Daniela Nae