Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

-5%
139,00 Lei 132,05 Lei

Editura: Publica

Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Pagini: 282

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-606-722-231-9

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067222319 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Business Model Generation este un proiect al editurii Publica, sustinut de EY Romania.

Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generatia noastra. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin intelese, chiar daca transforma mediile competitive din industrii. Business Model Generation iti ofera instrumente puternice, simple si testate pentru intelegerea, crearea, reglarea si implementarea modelelor de afaceri.

SCHIMBA MODUL IN CARE PRIVESTI MODELELE DE AFACERI
Business Model Generation te va invata tehnici influente si practice de inovatie, folosite in prezent de cele mai importante companii din intreaga lume. Vei afla cum sa intelegi, sa proiectezi si sa implementezi in mod sistematic un nou model de afaceri – sau sa analizezi si sa optimizezi unul vechi.

CREATA IN COLABORARE CU 470 SPECIALISTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI
Business Model Generation pune in practica ceea ce promoveaza. A fost scrisa in colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de tari ai tabloului modelului de afaceri si a fost finantata si produsa independent de industria editoriala traditionala. Dispune de un design foarte bine integrat, care capteaza atentia si care permite o aplicabilitate imediata.

CONCEPUTA PENTRU CEI CARE ACTIONEAZA
Business Model Generation este pentru cei pregatiti sa renunte la gandirea demodata si sa adopte modele noi, inovatoare si creatoare de valoare: directori, consultanti, antreprenori – si lideri ai tuturor organizatiilor.

Business Model Generation este un manual practic, motivational, pentru oricine depune eforturi sa imbunatateasca un model de afaceri – sau sa creeze unul nou. 

Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder si Yves Pigneur propune o „harta” a unei organizatii cladite pe noua piloni (printre care segmentele de clienti, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o constructie dinamica, la care lucreaza reprezentanti din mai multe departamente, nu doar directorii executivi. Este o carte foarte utila celor care aspira sa devina antreprenori, dar si profesionistilor din diverse domenii, care doresc sa afle mai multe despre modelele de afaceri. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova
Alex Osterwalder, autor
Dr. Osterwalder este autor, speaker si consultant in domeniul inovatiei modelului de afaceri. Abordarea sa practica in privinta modelelor inovatoare de afaceri, dezvoltata impreuna cu dr. Yves Pigneur, este aplicata in nenumarate industrii din intreaga lume, inclusiv 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor si multe altele. Anterior, el a contribuit la construirea si vanzarea unei companii de consultanta strategica, a participat la dezvoltarea unei organizatii mondiale nonprofit, cu sediul in Thailanda, care lupta pentru combaterea HIV/SIDA si a malariei si a facut cercetare la Universitatea din Lausanne, Elvetia.

Yves Pigneur, coautor
Dr. Pigneur este, din 1984, profesor de Management Information Systems la Universitatea din Lausanne si a fost profesor invitat la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta si la Universitatea British Columbia din Vancouver. A fost principalul cercetator in cazul multor proiecte de cercetare care presupuneau proiectarea sistemului informational, ingineria cerintelor, managementul tehnologiei informatiei, inovatia si afacerile electronice.

Alan Smith, design
Alan este un ganditor la scara mare, caruia ii plac la fel de mult detaliile. El este unul dintre cofondatorii agentiei de schimbare, atat de bine intitulata The Movement. Acolo, el lucreaza cu clienti inspirati pentru a combina cunostintele comunitatii, logica afacerilor si gandirea de proiectare. Strategia, comunicatiile si proiectele interactive care au rezultat par niste artifacte din viitor, dar ii conecteaza mereu pe oamenii din prezent. De ce? El proiecteaza pentru ca ii pasa de fiecare proiect, in fiecare zi.

Business Model Generation este un proiect al editurii Publica, sustinut de EY Romania.

Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generatia noastra. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin intelese, chiar daca transforma mediile competitive din industrii. Business Model Generation iti ofera instrumente puternice, simple si testate pentru intelegerea, crearea, reglarea si implementarea modelelor de afaceri.

SCHIMBA MODUL IN CARE PRIVESTI MODELELE DE AFACERI
Business Model Generation te va invata tehnici influente si practice de inovatie, folosite in prezent de cele mai importante companii din intreaga lume. Vei afla cum sa intelegi, sa proiectezi si sa implementezi in mod sistematic un nou model de afaceri – sau sa analizezi si sa optimizezi unul vechi.

CREATA IN COLABORARE CU 470 SPECIALISTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI
Business Model Generation pune in practica ceea ce promoveaza. A fost scrisa in colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de tari ai tabloului modelului de afaceri si a fost finantata si produsa independent de industria editoriala traditionala. Dispune de un design foarte bine integrat, care capteaza atentia si care permite o aplicabilitate imediata.

CONCEPUTA PENTRU CEI CARE ACTIONEAZA
Business Model Generation este pentru cei pregatiti sa renunte la gandirea demodata si sa adopte modele noi, inovatoare si creatoare de valoare: directori, consultanti, antreprenori – si lideri ai tuturor organizatiilor.

Business Model Generation este un manual practic, motivational, pentru oricine depune eforturi sa imbunatateasca un model de afaceri – sau sa creeze unul nou. 

Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder si Yves Pigneur propune o „harta” a unei organizatii cladite pe noua piloni (printre care segmentele de clienti, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o constructie dinamica, la care lucreaza reprezentanti din mai multe departamente, nu doar directorii executivi. Este o carte foarte utila celor care aspira sa devina antreprenori, dar si profesionistilor din diverse domenii, care doresc sa afle mai multe despre modelele de afaceri. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!