Evolutia rapida a stiintei si tehnologiei a determinat o serie de inventii si descoperiri, cercetari stiintifice, dezvoltarea tehnologiilor de varf, necesitand demersuri interdisciplinare, si abordarea unor noi tipologii de educatie (Programul UNESCO).
1. Educatia interculturala, care promoveaza respectarea si cunoasterea culturii, a stilurilor si traditiilor de viata ale comunitatilor entice de catre toti.
2. Educatia economica si antreprenoriala, care vizeaza dezvoltarea economiei de piata si a calitatilor de antreprenor: plan de afaceri, initiative, proiecte de tehnologii informationale.
3. Educatia pentru pace si cooperare, ce promoveaza intelegerea si respectarea valorilor culturii, a valorilor morale si culturale ale societatii democratice, umanismul tehnologic pentru cresterea calitatii vietii prin inventii si noi descoperiri.
4. Educatia ecologica, presupune protejarea mediului inconjurator, asumarea de responsabilitati, actiuni pentru protejarea faunei si florei, constientizarea consecintelor poluarii asupra sanatatii omului.
5. Educatia pentru comunicare implica petrecerea placuta si utila a timpului liber, folosind mijloacele mass-media si alte forme ale educatiei informale, pentru dezvoltarea orizontului de cultura generala si formarea unei personalitati creative.
6. Educatia pentru sanatate, vizeaza actiuni pentru prevenirea si combaterea bolilor, o alimentatie naturala si echilibrata, prevazute in programe de preventie si educatie pentru un stil de viata sanatos.
Educatia pentru participare si democratie implica educarea tineretului pentru respectarea principiilor democratice, apararea drepturilor, participarea activa la dezvoltarea sociala.
Maria Condor
Experienta profesionala:
2004-2010, Lector Universitar Doctor, Universitatea Crestina “Dimitrie Cantemir”
1999 – 2006, Director, Scoala pentru Hipoacuzici, str.Busolei nr.6, Bucuresti
1995 – 1997, Inspector de specialitate in invatamant pedagogic, Ministerul Educatiei Nationale-D.G.I.P.
1997 – 1999, Inspector general, Ministerul Educatiei Nationale-Directia Generala de Formare a Formatorilor
1979 – 2010, Profesor psihopedagog, Scoala pentru Hipoacuzici, str.Busolei nr.6, Bucuresti
1978 – 1979, Profesor de psihologie, Liceul „Iulia Hasdeu”
Evolutia rapida a stiintei si tehnologiei a determinat o serie de inventii si descoperiri, cercetari stiintifice, dezvoltarea tehnologiilor de varf, necesitand demersuri interdisciplinare, si abordarea unor noi tipologii de educatie (Programul UNESCO).
1. Educatia interculturala, care promoveaza respectarea si cunoasterea culturii, a stilurilor si traditiilor de viata ale comunitatilor entice de catre toti.
2. Educatia economica si antreprenoriala, care vizeaza dezvoltarea economiei de piata si a calitatilor de antreprenor: plan de afaceri, initiative, proiecte de tehnologii informationale.
3. Educatia pentru pace si cooperare, ce promoveaza intelegerea si respectarea valorilor culturii, a valorilor morale si culturale ale societatii democratice, umanismul tehnologic pentru cresterea calitatii vietii prin inventii si noi descoperiri.
4. Educatia ecologica, presupune protejarea mediului inconjurator, asumarea de responsabilitati, actiuni pentru protejarea faunei si florei, constientizarea consecintelor poluarii asupra sanatatii omului.
5. Educatia pentru comunicare implica petrecerea placuta si utila a timpului liber, folosind mijloacele mass-media si alte forme ale educatiei informale, pentru dezvoltarea orizontului de cultura generala si formarea unei personalitati creative.
6. Educatia pentru sanatate, vizeaza actiuni pentru prevenirea si combaterea bolilor, o alimentatie naturala si echilibrata, prevazute in programe de preventie si educatie pentru un stil de viata sanatos.
Educatia pentru participare si democratie implica educarea tineretului pentru respectarea principiilor democratice, apararea drepturilor, participarea activa la dezvoltarea sociala.
www.editurauniversitara.ro