Editura Paralela 45 Dictionar praxiologic de pedagogie. Volumul I : A-D - Daniel-Cosmin Andronache, Bocos Musata-Dacia, Olga Chis, Cornelia Stan

40,00 Lei

Editura: Paralela 45

Autor: Daniel-Cosmin Andronache, Bocos Musata-Dacia, Olga Chis, Cornelia Stan

Pagini: 376

Anul publicării: 2016

ISBN: 978-973-47-2213-6

Stoc limitat
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789734722136 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Dictionarul praxiologic de pedagogie este prima sinteza de acest tip aparuta in Romania, elaborata in mai multe volume, care isi propune definirea in termeni operationali, din perspective stiintifice multiple, a conceptelor si sintagmelor pedagogice relevante in prezent in studiul stiintelor educatiei si cu aplicabilitate in invatamantul preuniversitar, prin realizarea unui inventar pragmatic al semnificatiilor educationale ale acestora.

Lucrarea se adreseaza deopotriva studentilor si profesorilor, precum si tuturor celor interesati de actul educational.

Utilitatea dictionarului este intregita prin conceperea unui set de aplicatii generale cu valente formative, pentru diferite concepte si sintagme, care pot fi realizate individual sau in grup.

Pentru sprijinirea demersurilor informative ale cititorilor, la finalul fiecarei grupari de cuvinte/sintagme care incep cu o anumita litera, se prezinta o lista bibliografica, ce reuneste titluri de lucrari pedagogice si site-uri cu resurse pedagogice, curriculare, legislative (in vigoare la data elaborarii dictionarului) etc., care fundamenteaza problematicile vizate prin termenii explicitati.

Autorii
  • Dictionar praxiologic de pedagogie. Volumul I :A-D - Daniel-Cosmin Andronache, Bocos Musata-Dacia, Olga Chis, Cornelia Stan

    Descarca

ANDRONACHE Daniel-Cosmin

Daniel Cosmin Andronache este Asistent universitar doctor la Departamentul de Stiinte ale Educatie, din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. In cadrul doctoratului in Stiintele Educatiei a urmat un stagiu de cercetare la Universitatea din Viena iar ulterior studiilor doctorale a urmat aprofundarea domeniului, beneficiind de o bursa de cercetare postdoctorala. Principalele interese de cercetare vizeaza domeniul proiectarii curriculare centrate de competente.

BOCOS Musata-Dacia

Profesor univ. dr. la Departamentul de Stiinte ale Educatiei, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Este conducator de doctorat in domeniul „Stiinte ale educatiei”, in cadrul Scolii Doctorale „Educatie, Reflectie, Dezvoltare” a aceleiasi universitati. 
S-a nascut la 31 august 1968, in orasul Ocna Mures, judetul Alba. 

Principalele domenii stiintifice abordate sunt: teoria curriculumului, managementul curricular, didactica generala, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogica. In general, lucrarile sale pot fi valorificate prin receptare activa, interactiva si critica, prin implicare autentica in decodificarea textului si metatextului. Prin structurare, prin tipul discursului, adesea interogativ si reflexiv, prin ilustrarile si comentariile didactice, lucrarile sale se constituie in indrumare bibliografice utile practicienilor si teoreticienilor din domeniul stiintelor educatiei, formatorilor, cadrelor didactice de la toate nivelurile invatamantului, studentilor si elevilor.


 STAN Cornelia

S-a nascut la 18 noiembrie 1967, in Sucevita, judetul Suceava.
A absolvit Liceul Pedagogic din Suceava, specializarea Filologie-istorie, urmand apoi cursurile Facultatii de Istorie si Filosofie, la Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, obtinand licenta in specializarile Filosofie si Psihologie, in anul 1992.

Pana in 2008 a fost profesor de Pedagogie si Psihologie, la Colegiul Pedagogic “Gh. Lazar” din Cluj-Napoca.
Are doctorat in Stiintele educatiei, cu tema: Bariere si blocaje in comunicarea didactica -  modalitati de prevenire si depasire a acestora.
In prezent lector la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Departamentul Stiinte ale educatiei, U.B.B. Cluj-Napoca.

Dictionarul praxiologic de pedagogie este prima sinteza de acest tip aparuta in Romania, elaborata in mai multe volume, care isi propune definirea in termeni operationali, din perspective stiintifice multiple, a conceptelor si sintagmelor pedagogice relevante in prezent in studiul stiintelor educatiei si cu aplicabilitate in invatamantul preuniversitar, prin realizarea unui inventar pragmatic al semnificatiilor educationale ale acestora.

Lucrarea se adreseaza deopotriva studentilor si profesorilor, precum si tuturor celor interesati de actul educational.

Utilitatea dictionarului este intregita prin conceperea unui set de aplicatii generale cu valente formative, pentru diferite concepte si sintagme, care pot fi realizate individual sau in grup.

Pentru sprijinirea demersurilor informative ale cititorilor, la finalul fiecarei grupari de cuvinte/sintagme care incep cu o anumita litera, se prezinta o lista bibliografica, ce reuneste titluri de lucrari pedagogice si site-uri cu resurse pedagogice, curriculare, legislative (in vigoare la data elaborarii dictionarului) etc., care fundamenteaza problematicile vizate prin termenii explicitati.

Autorii

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!