Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Interventii educationale in scoala incluziva romaneasca. Ghid de bune practici. Volum colectiv. Editia a II-a - Alina Georgeta Mag

Editura Pro Universitaria
-15%
39,00 Lei 33,15 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Alina Georgeta Mag

Ediția: a 2-a

Pagini: 146

Anul publicării: 2024

ISBN: 978-606-26-2027-1

Stoc limitat
Cod Produs: 9786062620271 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Review-uri (0)
Copiii cu dizabilitati sunt copii, ca toti ceilalti. Dincolo de nevoile lor specifice, sunt copii cu insusiri remarcabile, carora ar trebui sa le aratam respect si empatie. Au dreptul sa invete intr-o scoala obisnuita si au nevoie de profesori bine pregatiti, care sa stie cum sa ii abordeze, intr-un spatiu educational primitor si deschis. Pregatirea cadrelor didactice pentru a personaliza educatia si a raspunde nevoilor lor speciale, este o prioritate, intr-un sistem educational responsabil, in care drepturile copiilor sunt respectate. Nu ii ajutam doar sa mearga la scoala, ci sa se integreze in viata fireasca din societate.

 

Lucrarea de fata prezinta un ghid de bune practici care inspira si indruma studentii, viitorii masteranzi si profesorii din sistem, sa sprijine copiii cu nevoi speciale sa devina increzatori in potentialul lor unic. Nu este suficient sa punem in practica noi strategii de interventie si actiune in educatie, fara sa ne schimbam radical perceptiile, prin studii si cunoastere aprofundata, despre cum trebuie abordata problema incluziunii copiilor cu dizabilitati sau cu abilitati inalte, in scoala de masa. De la cei cu ritmul lent de invatare, la cei cu capacitati de invatare accelerata, sau cu devieri de comportament, profesorii sunt primii care le asigura accesul la educatie, prin eforturi extraordinare de adaptare si personalizare a fiecarei interventii, pentru fiecare copil in parte, asa cum este el, diferit, original.

 

Autorii acestui volum au pus in valoare exemple concrete de bune practici din clasele proprii, bazate pe cercetari practic-aplicative de actualitate, demonstrand ca daca profesorii sunt motivati si doresc sa sprijine acesti copii, cu rabdare, bun simt pedagogic si multa creativitate, se poate. Ghidul transmite un mesaj ferm de incurajare a profesorilor, dar si a copiilor cu nevoi speciale si a parintilor lor, si mai ales de incredere, ca fiecare dintre noi suntem valorosi si facem parte din aceeasi comunitate. Scoala incluziva are o menire importanta pentru viitor, este scoala in care invatam si traim impreuna, cu bucurie. Sa credem in acest efort si sa ne pregatim suta la suta, profesional, in calitate de profesori, pentru a descoperi unicitatea copiilor din clasele noastre, fara prejudecati, pregatindu-i de mici, sa devina viitori adulti cu impact in societate. Va invitam la lectura cu incredere, lumina in ochi si zambetul pe buze.
Informatii conformitate produs
  • Interventii educationale in scoala incluziva romaneasca. Ghid de bune practici. Volum colectiv. Editia a II-a - Alina Georgeta Mag

    Descarcă

Alina Georgeta  Mag
Este lector universitar doctor la Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Stiinte Socio-Umane, in cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic. In 1997 a absolvit Colegiul National Pedagogic „Andrei Saguna” din Sibiu, an in care a inceput cariera de educatoare si studiile la Facultatea de Psihologie la Sibiu, iar in 2012 a obtinut titlul de doctor in Stiintele Educatiei, in cadrul Universitatii din Bucuresti. Pasionata de domeniul educatiei, se implica activ in formarea profesorilor si in dezvoltarea programului de master in educatie incluziva, pe care il coordoneaza. Domeniile de interes profesional si de cercetare vizeaza problematica educatiei timpurii, a incluziunii si a parteneriatului creativ in educatie. Este formator la nivel national, cercetator, implicata in proiecte sistemice de formare la nivel national, si in alianta europeana FORTHEM, in care reprezinta activ universitatea. Are numeroase publicatii relevante pentru domeniul educational si este coordonatoarea primul volum colectiv „Interventii educationale in scoala incluziva romaneasca. Ghid de bune practici”, care a aparut la Editura Pro Universitaria in 2023. Crede cu tarie ca profesorul trebuie sa fie un bun pedagog, pentru a avea un impact semnificativ in viata studentilor si in cadrul comunitatilor de invatare.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!