Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Sigma Branding de tara. Romania - Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa

-15%
25,00 Lei 21,25 Lei

Editura: Sigma

Autor: Natalia Cimpoca, Emilian M. Dobrescu, Vladimir Alexandru Chira, Lucian Trasa

Pagini: 238

Anul publicării: 2008

ISBN: 978-973-649-417-8

Stoc limitat
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789736494178 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Brandingul de tara trateaza un deziderat important legat de ceea ce trebuie facut pentru ca produsul Romania si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandingul de tara din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, realizeaza un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si firescul unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Tinerii care in aceasta lucrare isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile, pot contribui cu succes la realizarea Proiectului national Un brand de tara pentru Romania.
Brandingul de tara trateaza un deziderat important legat de ceea ce trebuie facut pentru ca produsul Romania si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului II al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandingul de tara din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, realizeaza un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si firescul unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Tinerii care in aceasta lucrare isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile, pot contribui cu succes la realizarea Proiectului national Un brand de tara pentru Romania.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!