Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Paideia Focus- Grup. Focus - grupul in investigatia sociala. Metode de cercetare calitativa. Editia a II-a, revazuta - Alfred Bulai

Editura Paideia
-5%
31,71 Lei 30,12 Lei

Editura: Paideia

Autor: Alfred Bulai

Ediția: a 2-a, revazuta

Pagini: 178

Anul publicării: 2018

ISBN: 978-606-748-253-9

Stoc limitat
Cod Produs: 9786067482539 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
Lucrarea realizata de Alfred Bulai este o introducere in chestiunea teoretica a investigatiei sociale de tip focus-grup, cat si un ghid practic de utilizare a focus-grupurilor in varii domenii precum: marketing, relatii publice, analize politice sau intitutionale etc.

Aceasta metoda, la baza,este o tehnica de cercetare calitativa si poate fi considerata o forma a interviului de grup; un interviu care este condus de un moderator si este centrat pe o anumita tematica.

„Sarcina esentiala a oricarui moderator este aceea de a identifica, in principiu pentru orice tip de mesaj lansat in cadrul discutiilor, baza afectiva a opiniilor exprimate. Evident ca acest lucru se poate realiza numai in masura in care moderatorul are capacitati de tip empatic, precum si competente in domeniul comunicarii nonverbale. In afara acestor abilitati, moderatorul poate utiliza cateva procedee simple, cum ar fi formularea unor intrebari care privesc evaluarea starii psihice sau emotionale a subiectilor, ori utilizarea unor verbe de stare in formularea intrebarilor. Se pot pune intrebari de genul: «Ce simtiti/ati simtit atunci cand...», ori «Care este primul lucru care va trece prin minte atunci cand auziti cuvantul...» etc”.
Informatii conformitate produs
Alfred BULAI,  conferentiar univ. dr.,  prodecan al Facultatii de Stiinte Politice

Cursuri predate: Metodologia cercetarii sociologice, Sociologie generala, Sociologia comunicatiilor, Concepte fundamentale in sociologie, Comunicare sociala, Introducere in politicile publice, Analiza electorala si marketing politic, Focus grup, Sociologie vizuala.

Interese de cercetare: comunicare publica si sociala, evaluare campanii si activitati de comunicare, analiza a programelor de cercetare, sociologie electorala, politici publice, diagnoza institutionala, training si pregatire in domeniile specificate.

Lucrarea realizata de Alfred Bulai este o introducere in chestiunea teoretica a investigatiei sociale de tip focus-grup, cat si un ghid practic de utilizare a focus-grupurilor in varii domenii precum: marketing, relatii publice, analize politice sau intitutionale etc.

Aceasta metoda, la baza,este o tehnica de cercetare calitativa si poate fi considerata o forma a interviului de grup; un interviu care este condus de un moderator si este centrat pe o anumita tematica.

„Sarcina esentiala a oricarui moderator este aceea de a identifica, in principiu pentru orice tip de mesaj lansat in cadrul discutiilor, baza afectiva a opiniilor exprimate. Evident ca acest lucru se poate realiza numai in masura in care moderatorul are capacitati de tip empatic, precum si competente in domeniul comunicarii nonverbale. In afara acestor abilitati, moderatorul poate utiliza cateva procedee simple, cum ar fi formularea unor intrebari care privesc evaluarea starii psihice sau emotionale a subiectilor, ori utilizarea unor verbe de stare in formularea intrebarilor. Se pot pune intrebari de genul: «Ce simtiti/ati simtit atunci cand...», ori «Care este primul lucru care va trece prin minte atunci cand auziti cuvantul...» etc”.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!