Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume.
Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari mai vechi, dar si ca o necesitate izvorata de solicitarile primite in perioada de pandemie de a-i indruma pe studentii mei de la Facultatea de Stiinte ale Comunicarii, Universitatea Politehnica Timisoara, in prelucrarea datelor calitative, adica a interviurilor, in cazul de fata.
Sper ca prin modalitatile de prezentare sa fie de folos unui numar cat mai mare de categorii de persoane.
Este absolvent al Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatea de Sociologie si Psihologie, specializarea Sociologie. Are studii postuniversitare in Management Scolar si Educational si un doctorat in Psihologie obtinut la Universitatea Bucuresti, cu tema Devianta si delincventa juvenila sub incidenta mass-media. Este autor sau coautor la 13 volume in domeniile sociologie, psihologie si pedagogie. In prezent activeaza pe postul de conferentiar in cadrul Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic din cadrul Universitatii Politehnica din Timisoara. Are preocupari in domeniul sociologiei educatiei, sociologie organizationala si in domeniul stiintelor comunicarii. Este membru al Asociatiei Generale a Inginerilor din Romania, respectiv al Societatii Sociologilor din Romania.
Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume.
Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari mai vechi, dar si ca o necesitate izvorata de solicitarile primite in perioada de pandemie de a-i indruma pe studentii mei de la Facultatea de Stiinte ale Comunicarii, Universitatea Politehnica Timisoara, in prelucrarea datelor calitative, adica a interviurilor, in cazul de fata.
Sper ca prin modalitatile de prezentare sa fie de folos unui numar cat mai mare de categorii de persoane.