Care sunt elementele de baza ale unei cariere de succes in domeniul vanzarilor?
Metodele infatisate in aceasta carte se bazeaza pe vasta experienta in domeniul vanzarilor a lui Zig Zaglar, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri motivationali din lume. Pentru el, succesul in vanzari se bazeaza pe disponibilitatea de a invata in mod constant, de a extrage invataminte pretioase din trecut fara a ramane blocat in el, pe capacitatea de a te bucura de tot ceea iti ofera prezentul si pe curajul de a privi viitorul cu optimism si speranta.
Urmati sfaturile prezentate in aceasta carte si nu doar ca veti avea relatii de succes cu clientii, bucurandu-va astfel de prosperitate financiara, dar veti descoperi idei si principii care va vor imbunatati calitatea vietii in toate aspectele ei.
Informatii conformitate produs
Hilary Hinton „Zig” Ziglar s-a nascut pe 6 noiembrie 1926, in Coffee County, Alabama, SUA. A studiat la University of South Carolina, dupa care a urmat o cariera in vanzari, fiind agentul mai multor companii. In 1968 a devenit vicepresedintele unei astfel de corporatii, mutandu-se in Dallas, Texas.
Incepand cu anul 1970, a inceput sa calatoreasca in intreaga lume, sustinand seminare pe teme motivationale. In paralel, a publicat o serie de carti cu foarte mare succes la public. Dupa ce devine baptist, Ziglar incepe sa integreze invataturile crestine in lucrarile sale. A murit pe 28 noiembrie 2012.
Care sunt elementele de baza ale unei cariere de succes in domeniul vanzarilor?
Metodele infatisate in aceasta carte se bazeaza pe vasta experienta in domeniul vanzarilor a lui Zig Zaglar, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri motivationali din lume. Pentru el, succesul in vanzari se bazeaza pe disponibilitatea de a invata in mod constant, de a extrage invataminte pretioase din trecut fara a ramane blocat in el, pe capacitatea de a te bucura de tot ceea iti ofera prezentul si pe curajul de a privi viitorul cu optimism si speranta.
Urmati sfaturile prezentate in aceasta carte si nu doar ca veti avea relatii de succes cu clientii, bucurandu-va astfel de prosperitate financiara, dar veti descoperi idei si principii care va vor imbunatati calitatea vietii in toate aspectele ei.