Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Sigma Generatia APP. Cum navigheaza tinerii prin universul digital al identitatii, intimitatii si imaginatiei - Howard Gardner, Katie Davis

-15%
45,00 Lei 38,25 Lei

Editura: Sigma

Autor: Howard Gardner, Katie Davis

Pagini: 254

Anul publicării: 2015

ISBN: 978-606-727-136-2

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067271362 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Cartea profesorului de psihologia cognitiei si educatiei de la Universitatea Harvard, Howard Gardner, si a mult mai tinerei sale doctorande, Katie Davis, prezinta profund, nuantat si sprijinit de investigatii pe teren bine concepute, impactul folosirii permanente a media digitale asupra formarii identitatii, a trairii intimitatii si a dezvoltarii imaginatiei (ceea ce autorii numesc ”cei trei I”) tinerei generatii de astazi, pe care autorii o numesc ”generatia app” (”app” fiind prescurtarea uzuala a termenului ”application”, adica ”aplicatie”). Autorii ajung la concluzia ca exista doua feluri de aplicatii si de moduri de a le folosi: aplicatii inspiratoare  si aplicatii care produc dependenta.

Dupa ce analizeaza pe larg conceptul de ”generatie” din trei perspective – biologica, culturala si tehnologica – autorii dedica cate un capitol pentru fiecare dintre cei ”trei I” si prezinta impactul major asupra acestor trei dimensiuni ale formarii personalitatii la tineri. Astfel, folosirea permanenta a retelelor de socializare si comunicarea online schimba modul cum isi definesc tinerii propria identitate; de asemenea, comunicarea intermediata de tehnologie (care tinde sa fie mai raspandita decat cea directa) duce la o modificare a manierei de exprimare, in sensul unei vulgarizari a acesteia; iar imaginatia si creativitatea, cel putin in expresia lor scrisa, se restrang atat in continut, cat si in expresie. Cu toate acestea, autorii incheie intr-o nota optimista (”Aplicatii pentru o lume mai buna”): dupa opinia lor, noile tehnologii digitale, folosite cum trebuie, sunt o sansa pentru dezvoltari nebanuite:

”Ca indivizi, ca grupuri si culturi, tinerii vor decide (…) sa exploreze parcursuri proprii, sa-si dezvolte identitatea, sa acceada la forme profunde de relationare si sa deschida directii creatoare care nu au fost anticipate niciodata.”

Cartea se incheie cu un capitol de concluzii si o anexa metodologica, din care cititorul afla modul cum au fost concepute investigatiile si cum au fost interpretate rezultatele. O bibliografie bogata completeaza acest volum, care aduce o noua perspectiva asupra unei teme foarte actuale.
Cartea profesorului de psihologia cognitiei si educatiei de la Universitatea Harvard, Howard Gardner, si a mult mai tinerei sale doctorande, Katie Davis, prezinta profund, nuantat si sprijinit de investigatii pe teren bine concepute, impactul folosirii permanente a media digitale asupra formarii identitatii, a trairii intimitatii si a dezvoltarii imaginatiei (ceea ce autorii numesc ”cei trei I”) tinerei generatii de astazi, pe care autorii o numesc ”generatia app” (”app” fiind prescurtarea uzuala a termenului ”application”, adica ”aplicatie”). Autorii ajung la concluzia ca exista doua feluri de aplicatii si de moduri de a le folosi: aplicatii inspiratoare  si aplicatii care produc dependenta.

Dupa ce analizeaza pe larg conceptul de ”generatie” din trei perspective – biologica, culturala si tehnologica – autorii dedica cate un capitol pentru fiecare dintre cei ”trei I” si prezinta impactul major asupra acestor trei dimensiuni ale formarii personalitatii la tineri. Astfel, folosirea permanenta a retelelor de socializare si comunicarea online schimba modul cum isi definesc tinerii propria identitate; de asemenea, comunicarea intermediata de tehnologie (care tinde sa fie mai raspandita decat cea directa) duce la o modificare a manierei de exprimare, in sensul unei vulgarizari a acesteia; iar imaginatia si creativitatea, cel putin in expresia lor scrisa, se restrang atat in continut, cat si in expresie. Cu toate acestea, autorii incheie intr-o nota optimista (”Aplicatii pentru o lume mai buna”): dupa opinia lor, noile tehnologii digitale, folosite cum trebuie, sunt o sansa pentru dezvoltari nebanuite:

”Ca indivizi, ca grupuri si culturi, tinerii vor decide (…) sa exploreze parcursuri proprii, sa-si dezvolte identitatea, sa acceada la forme profunde de relationare si sa deschida directii creatoare care nu au fost anticipate niciodata.”

Cartea se incheie cu un capitol de concluzii si o anexa metodologica, din care cititorul afla modul cum au fost concepute investigatiile si cum au fost interpretate rezultatele. O bibliografie bogata completeaza acest volum, care aduce o noua perspectiva asupra unei teme foarte actuale.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!