Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Emia Metodica predarii limbii si literaturii romane in gimnaziu si liceu. Editia a VIII-a - Corneliu Craciun

-15%
81,90 Lei 69,62 Lei

Editura: Emia

Autor: Corneliu Craciun

Editia: a 8-a

Pagini: 306

Anul publicării: 2020

ISBN: 978-973-753-494-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737534941 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Invatare pe Tot Parcursul Vietii

Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european.
Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si enemiiie spre realizarea obiectivului Lisabona, de transformare a Europene in cea mai competitIva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare.
Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius pentru invatamantui Preuniversitar, Erasmus pentru invatamantui Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala si Continua si Grundtvig pentru Educatia Adultlior si Alte Trasee Educationale.
Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea ealitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiima si tehnologie, competente in tehnologiile informationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National: asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatiri scolare). - Corneliu Crachul
Invatare pe Tot Parcursul Vietii

Preocuparea - mai veche - a fost oficializata prin decizia Parlamentului European si a Consiliului de a stabili Programul de invatare pe Tot Parcursul Vietii 2007-2013. Acestui document cu caracter general i s-au adaugat Ghidul pentru Candidati si initiativele stabilite de Agentiile fiecarui stat participant. Asadar, este un document care comunica politicile domeniul educatiei si al formarii profesionale, la nivel european.
Prioritatea centrala a acestui Program este de a mobiliza initiativele, resursele si enemiiie spre realizarea obiectivului Lisabona, de transformare a Europene in cea mai competitIva economie bazata pe cunoastere din lume, capabila de o crestere cantitativa si calitativa a numarului locurilor de munca si de o mai mare coeziune la care se adauga prezervarea mediului, pentru bucuria si a generatiilor viitoare.
Pe aceasta baza, au fost stabilite patru programe sectoriale: Comenius pentru invatamantui Preuniversitar, Erasmus pentru invatamantui Superior, inclusiv Educatia si Formarea Profesionala Avansata, Leonardo da Vinci - pentru Educatie si Formare Profesionala si Continua si Grundtvig pentru Educatia Adultlior si Alte Trasee Educationale.
Programul Comenius se ocupa de imbunatatirea ealitatii educatiei, inclusiv prin optimizarea activitatii de formare a viitorilor profesori. In decembrie 2006, a fost elaborata o Recomandare, in care erau desemnate opt competente-cheie, pe care elevii ar fi trebuit sa le dobandeasca; acestea sunt competente de baza: comunicarea in limba materna, comunicarea in limbi straine, competente elementare in matematica, stiima si tehnologie, competente in tehnologiile informationale si de comunicatie si competente transversale: competenta de a invata sa inveti, competente sociale si civice, spirit de initiativa si antreprenoriat si sensibilitate culturala si expresie artistica (unele dintre acestea sunt obiective cross-curriculare si functioneaza astfel in Curriculumul National: asupra lor atentia se va focaliza pe durata intregii pregatiri scolare). - Corneliu Crachul

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!