Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitară Marketing - Mihai Diaconescu

Editura Universitară
19,27 Lei

ISBN: 978-973-7787-51-X

Anul publicării: 2008

Pagini: 223

Editura: Editura Universitară

Autor: Mihai Diaconescu

Stoc epuizat
Cod Produs: 978973778751X Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Autori
  • Review-uri (0)

Prezenta lucrare se adresează studenţilor de la facultăţile de marketing, lucrătorilor in domeniu ori altor categorii de specialişti.

Informatii conformitate produs
Mihai Diaconescu Conf. univ. dr. în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultăţii de Comerţ, ASE Bucureşti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucureşti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial şi economia de piaţă” organizat de Centrul Internaţional de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare în „Economia întreprinderii şi comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializări pe plan internaţional în domeniul marketingului la Universitatea de Ştiinţe Sociale din Toulouse (Franţa) şi la Universitatea din Neuchatel (Elveţia). Doctor în economie din 1999. Autor şi coautor a 12 cărţi în domeniu. Autor şi coautor la peste 45 de studii şi lucrări de cercetare, comunicări ştiinţifice şi articole în domeniul marketingului.

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!