Prezenta lucrare se adresează studenţilor de la facultăţile de marketing, lucrătorilor in domeniu ori altor categorii de specialişti.
Informatii conformitate produs
Mihai Diaconescu Conf. univ. dr. în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultăţii de Comerţ, ASE Bucureşti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucureşti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial şi economia de piaţă” organizat de Centrul Internaţional de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare în „Economia întreprinderii şi comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializări pe plan internaţional în domeniul marketingului la Universitatea de Ştiinţe Sociale din Toulouse (Franţa) şi la Universitatea din Neuchatel (Elveţia). Doctor în economie din 1999. Autor şi coautor a 12 cărţi în domeniu. Autor şi coautor la peste 45 de studii şi lucrări de cercetare, comunicări ştiinţifice şi articole în domeniul marketingului.