Elisabeta Andreea Budacia Doctor în economie, specializarea economia comerţului şi serviciilor, în cadrul Academiei de Studii Economice, Facultatea de Comerţ. Lector universitar la Universitatea Româno – Americană. Are contribuţii importante în domeniul cercetării ştiinţifice, prin realizarea şi prezentarea unor comunicări la simpozioane şi conferinţe ştiinţifice cu participare naţională şi internaţională, precum şi prin publicarea acestora în volume sau reviste de mare prestigiu; printre cele mai semnificative se regăsesc: Marketingul serviciilor audiovizuale; Aspecte manageriale privind activităţile de comerţ exterior, Locul şi rolul serviciilor informative, culturale, educaţionale şi de divertisment în cadrul pieţei serviciilor din România, Price risk management in international commercial transactions with industrial goods, The specifics of Marketing mix strategies in television, Tehnici promoţionale în domeniul audiovizualului, Marketing research coordinates in the television field etc. În literatura de specialitate s-a afirmat prin contribuţii la realizarea Tratatului de management comercial, a culegerii de Management Comercial – structuri instrumentale, tematici de dezbateri şi referate, studii de caz, lucrări practice, lucrări de licenţă, teste, a Dicţionarului Explicativ de Management Comercial şi a lucrării Marketing – aspecte teoretice, studii de caz, aplicaţii, teste. De-a lungul carierei sale academice a predat cursuri şi a ţinut seminarii la discipline precum: Managementul Afacerilor Comerciale, Bazele Marketingului, Politici şi Strategii de Marketing. Domeniul său de competenţă include: managementul comercial, marketingul şi tehnicile de studiere a pieţei.
Laura Georgeta Baragan