Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Editura Pro Universitaria
-15%
78,00 Lei 66,30 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

Pagini: 400

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-26-1604-5

În stoc
Cod Produs: 9786062616045 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Review-uri (0)
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti specialisti (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, stiintelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicati in realizarea unor astfel de studii.

Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atentiei in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorintele si cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influenta comportamentul (incitatatori, informatori, decidenti si lideri de opinie, sefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clientilor.
Informatii conformitate produs
  • Comportamentul clientilor - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim

    Descarcă
Daniel Gherasim

EXPERIENTA PROFESIONALA:

2009 – prezent, Conferentiar universitar doctor, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania

2004 – 2009, lector universitar doctor, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania

>1998 – 2004, asistent universitar doctorand, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania

1996 – 1998, Preparator universitar, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune, Catedra de Contabilitate, Finante si Analiza Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania


Adrian Gherasim

Adrian Gherasim este conf. univ. dr. la Univ. ,,George Bacovia" din Bacau. Studii Absolvent Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii ,,George Bacovia“ din Bacau Masterat Marketing in afaceri - Universitatea “George Bacovia“ din Bacau Doctorat in Economie- ASE Bucuresti Domeniu de activitate Invatamant superior – Universitatea “George Bacovia“ din Bacau Functie didactica – conferentiar univ. dr. I. Carti publicate Autor unic 1. Studiul pietei, Editura Economica, Bucuresti, 2005, ISBN 973-709-184-1 2. Marketingul serviciilor, Editura Junimea, Iasi, 2010, ISBN 979-973-37-1481-1 3. Puncte de vedere privind evaluarea eficientei economice, Editura Junimea, Iasi, 2010, ISBN 979-973-37-1482-8 Coautor 4. Cercetari de marketing, Editura Economica, Bucuresti, 2003, ISBN 973-590-836-0 5. Distributia si logistica marfurilor, Editura Junimea, Iasi, 2005, ISBN 973-37-1081-4 6. Marketingul intr-o abordare critica, Editura Universitatii „George Bacovia”, Bacau, 2009, ISBN 978-973-88260-6-9 7. Marketing 4P, Editura Tehnopress, Iasi, 2016, ISBN 978-606-687-253-9 8. Marketing international, Editura PROUNIVERSITARIA, Bucuresti, 2020, ISBN 978-606-26-1222-1 III. Indrumare publicate Autor unic 1. Optimizarea transporturilor. Aplicatii , Editura Moldavia, Bacau, 2004, ISBN 973-8288-30-4 Prim autor 2. Bazele marketingului. Aplicati,. Editura PIM, Iasi 2009, ISBN 978-606-520-564-2 Coautor 3. Previziuni de marketing. Aplicatii, Editura Moldavia, Bacau, 2001, ISBN 973-8288-04-5 4. Teste grila pentru examenele de licenta Management si Marketing, Editura Moldavia, Bacau, 2003, ISBN 973-8288-15-0 5. Teste grila pentru examenele de licenta la specializarile Management si Marketing, Editia a IIa, Editura Moldavia, Bacau, 2004, ISBN 973-8288-29-0

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!