Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi - Seth Godin

-5%
49,00 Lei 46,55 Lei

Editura: Publica

Autor: Seth Godin

Pagini: 272

Anul publicării: 2019

ISBN: 978-606-722-349-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067223491 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.

Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.

Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.

E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.

OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA

Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi.

Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie.

Seth

Argumentul Unicredit: Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume.

Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. — Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium

Cartea lui Seth Godin a aparut cu sustinerea UniCredit Bank.
SETH GODIN este autorul cartilor Linchpin (Publica, 2011), Triburi (Publica, 2010), Hopul (Publica, 2018), Purple Cow, All Marketers Are Liars si Permission Marketing, toate bestselleruri internationale, care au schimbat modul in care gandesc si actioneaza oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume in domeniul afacerilor si este membru al Marketing Hall of Fame. Postarile sale zilnice pe seths.blog sunt citite de milioane de oameni. Este fondatorul altMBA, Squidoo si Yoyodyne.

In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.

Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.

Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.

E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.

OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA

Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi.

Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie.

Seth

Argumentul Unicredit: Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume.

Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. — Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium

Cartea lui Seth Godin a aparut cu sustinerea UniCredit Bank.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!