Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitară Marketingul micilor afaceri

Editura Universitară
-30%
15,00 Lei 10,50 Lei

ISBN: 978-606-28-0681-1

DOI: 10.5682/9786062806811

Anul publicării: 2017

Pagini: 120

Editura: Editura Universitară

Autor: Valentina Zaharia, Mihaela-Mirela Dogaru, Roxana Carmen Ionescu, Elena David

Stoc limitat
Cod Produs: 9786062806811 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuprins
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
-    Marketing intern in curs de desfasurare;
-    Marketing direct pe termen scurt;
-    Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
-    Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
-    Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
-    In productie;
-    In domeniul standardizarii;
-    In domeniul logistic - distributie;
-    Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
 
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit. 
Informatii conformitate produs
MIHAELA-MIRELA DOGARU, Asist. univ. drd.,  Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir
VALENTINA ZAHARIA
ELENA DAVID 
ROXANA CARMEN IONESCU

CAPITOLUL 1 – Aspecte teoretice. Micile afaceri trecut- prezent / 7

CAPITOLUL 2 – Politici de marketing / 37
2.1.    Politica promotionala / 37
2.2.    Politica de distributie / 42
2.3.    Politica de produs / 49
2.4.    Politica de pret / 54

CAPITOLUL 3 – Importanta strategiilor pentru IMM / 59
3.1.    Conceptul de strategie si principalele caracteristici / 59
3.2.    Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii / 72
3.2.1.    Modelul celor cinci forte ale concurentei / 72
3.2.2.    Avantajul concurential si strategiile generice / 81
3.3.    Analiza SWOT / 95
3.4.    Strategii de eficienta / 99
3.5.    Strategii de calitate / 103
3.6.    Strategii de inovare / 108

BIBLIOGRAFIE / 112

 

In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:
-    Marketing intern in curs de desfasurare;
-    Marketing direct pe termen scurt;
-    Mass-Media pe termen lung.
De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.
-    Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;
-    Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;
-    In productie;
-    In domeniul standardizarii;
-    In domeniul logistic - distributie;
-    Promovarea acestor produse la locul potrivit si in timpul potrivit.
 
Partea integrata a marketingului este data de monitorizarea nevoilor inainte si dupa procesul vanzare si adaptare a produselor si serviciilor in evolutia de realizarea a obiectivelor de afaceri. IMM-urile vad marketingul ca un proces care asigura o anumita cota de piata.
Desi importanta sectorului IMM si a sectorului informal este recunoscuta la nivel international, definirea unui IMM este o sarcina dificila, deoarece fiecare tara are o definitie proprie. Nu exista o definitie unica, uniform acceptata a unei firme mici (Storey, 1994). Intreprinderile difera in ceea ce priveste nivelul de capitalizare, de vanzari si de ocupare a fortei de munca. Prin urmare, definitiile care utilizeaza masuri de dimensiune (de exemplu, numarul de angajati, cifra de afaceri, rentabilitatea si valoarea neta) atunci cand sunt aplicate unui sector ar putea conduce la clasificarea tuturor firmelor ca fiind mici, in timp ce aceeasi definitie a dimensiunilor atunci cand este aplicata unui alt sector ar putea duce la un rezultat diferit. 

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!