Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Universitara Marketing - Mihai Diaconescu

19,27 Lei

ISBN: 978-973-749-858-8

Anul publicării: 2010

Editia: II

Pagini: 196

Editura: Editura Universitara

Autor: Mihai Diaconescu

Stoc epuizat
Cod Produs: 97897374985881 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)

Marketingul nu reprezintă doar o funcţie a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizăm, ce nivel de preţuri să practicăm, unde şi când să facem publicitate, ce să comunicăm clienţilor noştri şi cum să o realizăm. Marketingul este motorul care conduce firma către succes. Reuşita unei campanii de marketing se focalizează pe valorificarea la maximum a capacităţilor de informare, de analiză şi soluţionare a problemelor cu care se confruntă. Lucrarea cuprinde teste grilă şi încearcă să răspundă acestor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenţilor, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialişti.

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Mihai Diaconescu Conf. univ. dr. în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultăţii de Comerţ, ASE Bucureşti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucureşti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial şi economia de piaţă” organizat de Centrul Internaţional de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare în „Economia întreprinderii şi comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializări pe plan internaţional în domeniul marketingului la Universitatea de Ştiinţe Sociale din Toulouse (Franţa) şi la Universitatea din Neuchatel (Elveţia). Doctor în economie din 1999. Autor şi coautor a 12 cărţi în domeniu. Autor şi coautor la peste 45 de studii şi lucrări de cercetare, comunicări ştiinţifice şi articole în domeniul marketingului.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!