Marketing public

-65%
24,08 Lei   8,43 Lei

ISBN: 978-973-749-373-6

Anul publicării: 2008

Editia: I

Pagini: 237

Editura: Editura Universitară

Autor:

Ion Boboc
In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737493736 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Autori
  • Review-uri (0)
Ion Boboc
Ion Boboc

Doctor în sociologie, conferenţiar universitar la Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, cursuri de licenţă la Facultatea de Ştiinţe Politice, la Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Administrative şi la Facultatea de Istorie. Director al masterului „Guvernare, integrare europeană şi politici publice”. Titular al cursurilor: „Management strategic în administraţia publică”, „Management politic”, „Marketing public”, „Marketing politic”, „Partide şi familii de partide europene”, „Partide şi familii de partide în Europa de Sud-Est după 1945”. Principalele lucrări publicate în volum, ca autor unic: - Managementul cultural în economia de piaţă. Ghid practic, Bucureşti, Editura Protector As, 1998 - Calitatea vieţii de muncă. Realităţi şi perspective psihosociologice şi educaţionale, Bucureşti, Editura Protector As, 2000 - Consilierea profesională pentru tineri şi adulţi, Bucureşti, Editura Ecologică, 2001 - Psihosociologia organizaţiilor şcolare şi managementul educaţional, Bucureşti, Editura Didactică şi Pedagogică (EDP), 2002 - Comportament organizaţional şi managerial. Fundamente psihosociologice şi politologice, vol. I şi II, Bucureşti, Editura Economică, 2003 - Ştiinţele educaţiei: politici educaţionale, teorie şi practică, Bucureşti, Editura Victor, 2004 - Managementul organizaţiilor non-guvernamentale, Bucureşti, EDP, 2004 - Management politic. Ştiinţa şi arta conducerii în politică, Bucureşti, Editura Sylvi, 2005 - Marketing politic şi consultanţă guvernamentală, Bucureşti, Editura Universitară, 2006 - Managementul organizaţiilor non-guvernamentale (Ediţia a II-a, prescurtată), Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2007 - Management politic. Ştiinţa şi arta conducerii în politică (Ediţia a II-a, revăzută şi adăugită), Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2007 - Partide şi familii politice europene, Bucureşti, Editura Universitară, 2008 - Marketing public, Bucureşti, Editura Universitară, 2008 - Management strategic. Teorie şi practici privind formele asociative de tip public, privat şi ONG în agricultură, Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2009 - Partide şi familii politice din Europa de Sud-Est, Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2010.

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!