ISBN: 978-973-749-858-8
DOI: 10.5682/9789737498588
Anul publicării: 2014
Editia: III
Pagini: 196
Editura: Editura Universitară
Autor: Mihai Diaconescu
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.
Reusita unei companii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionarea problemelor cu care se confrunta.
Lucrarea cuprinde teste grila si incearca sa raspunda acestor intrebari ce pot constitui preocupari ale studentilor, cercetatorilor, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.
Conferentiar universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marekting
Absolvent al Facultatii de Comert, Academia de Studii Economice Bucuresti
Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice Bucuresti
Absolvent al cursurilor de "Spirit antreprenorial si economia de piata", organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991)
Absolvent al cursurilor de specializare in "Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului" organizat de Universitatea "Luigi Bocconi" din Milano (Italia)
Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de Stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia)
Doctor in economie din 1999
Autor si coautor a 12 carti in domeniu
Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.roComparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!