ISBN: 978-606-28-0145-8
DOI: 10.5682/9786062801458
Anul publicării: 2014
Editia: I
Pagini: 184
Editura: Editura Universitară
Autor: Mihaela-Mirela Dogaru, Robert Chira
Management comercial si politici de marketing
DescarcaCAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7
1.1. Conceptul de management strategic/7
1.2. Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17
1.3 Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19
1.4. Avantajele si limitele managementului strategic/27
1.5. Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28
CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32
2.1. Resurse necesare/35
2.2. Instrumente manageriale - capabilitati/37
2.3. Analiza lantului valoric/42
2.4. Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47
2.5. Rolul leadership-ului in managementul strategic/49
2.6. Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50
CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN /73
3.1. Prezentare general/73
3.2. Macromediul firmei/74
3.3. Micromediul firmei/80
3.4. Analiza macro-mediului intreprinderii/98
3.5. Managementul pe baza de buget/102
CAPITOLUL IV - ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE /104
4.1. Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor/104
4.2. Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale/120
4.2.1. Modelul celor cinci forte ale concurentei/124
4.2.2. Avantajul concurential si strategiile generice/132
CAPITOLUL V - STRATEGII DE PERFORMANTA /138
5.1. Elaborarea si implementarea strategiilor/139
5.1.1. Analiza SWOT/141
5.1.2. Strategii de eficienta/145
5.1.3. Strategii de calitate/147
5.1.4. Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte/149
CAPITOLUL VI - STRATEGII DE BUSINESS /152
6.1. Strategia liderului de cost/152
6.2. Strategia diferentierii/153
6.3. Strategia focalizarii/154
6.4. Strategia de investitii/156
CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE /157
7.1. Strategii in industrii fragmentate/157
7.2. Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare/159
7.3. Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie/161
7.4. Strategii in industriile aflate in declin/163
Bibliografie/178
Asist. univ. drd., Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.roComparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!