Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Evrika Cultivarea relatiilor cu clientii - Victor Dank

-15%
49,90 Lei 42,42 Lei

Editura: Evrika

Autor: Victor Dank

Pagini: 192

Anul publicării: 2024

ISBN: 978-630-6536-20-7

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786306536207 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Organizarea optima a timpului

Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de business

In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care clientul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii.

Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa supravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe termen lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere produse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.

In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite.
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!