Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitara Bazele merceologiei

-35%
14,45 Lei 9,39 Lei

ISBN: 978-973-749-466-5

Anul publicării: 2009

Editia: I

Pagini:

Editura: Editura Universitara

Autor: Roxana Elena Stan, Dorina Stănescu, Oana Luminiţa Voicu

Stoc epuizat
Cod Produs: 9789737494665 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Review-uri (0)

Mărfurile şi serviciile au cunoscut de‑a lungul timpului o întreagă evoluţie. Ele au înregistrat modificări sistematice ale caracteristicilor calitative, s‑au schimbat tehnologiile folosite pentru obţinerea lor dar s‑au înregistrat şi schimbări la nivelul percepţiei lor din partea consumatorilor.

Marfa este definită ca produsul de consum (produs care satisface nevoile şi dorinţele oamenilor) satisfacţia obţinută vizând atât interesele producătorului cât şi pe cele ale consumatorului. Marfa poate fi considerată atât un mijloc de satisfacţie al unei nevoi particulare, derivate din dorinţele subiective şi aspiraţiile individului, cât şi un mijloc de producţie derivat din sistemul de consum social.

Mărfurile contemporane sunt lucruri pentru care valoarea prevalează faţă de alte caracteristici şi se manifestă variabil în timp, fiind centrate pe etape bine precizate ale procesului de producţie, ale ciclului de viaţă, manifestându‑se în mod particular în funcţie de momentul şi locul desfăşurării actului de schimb.

O trăsătură distinctă a mărfii contemporane este personalizarea ei în funcţie de ambientul socio‑temporal în care se produce schimbul şi de aici necesitatea evidenţierii caracteristicilor specifice care să răspundă preferinţelor exprimate.

La ora actuală termenul „calitate” a devenit un cuvânt de ordine în toate ţările lumii. Stabilirea obiectivelor calităţii este o preocupare permanentă a conducerii organizaţiilor, fiecare dorind nu numai ameliorarea performanţelor ci şi competitivitatea pe piaţă.

Pentru a avea succes, o companie trebuie să ofere produse/servicii care să satisfacă o nevoie, o utilitate, să satisfacă aşteptările clientului, să fie conformă cu standardele naţionale şi internaţionale, să fie disponibile la preţuri competitive.

Cunoaşterea mărfurilor constituia una din exigenţele fundamentale ale omului contemporan, care în calitate de consumator sau specialist, este destinatarul final al tuturor activităţilor economice.

Dorina Stănescu
Roxana Elena Stan
Oana Luminiţa Voicu

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!