Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Didactica Publishing House Obiectivele instruirii procesului de invatamant. Volumul VIII - Sorin Cristea

-5%
22,00 Lei 20,90 Lei

Editura: Didactica Publishing House

Autor: Sorin Cristea

Pagini: 152

Anul publicării: 2018

ISBN: 978-606-683-668-5

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786066836685 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
In primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de invatamant la nivelul unui concept pedagogic fundamental si se analizeaza obiectivele instruirii din perspectiva realitatii pedagogice. In capitolul 2 se evidentiaza necesitatea clasificarii obiectivele instruirii/procesului de invatamant, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice si sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PI, afirmate in teoria si practica instruirii.

Partea de aplicatii urmareste:  1. exemplificarea obiectivelor generale si a obiectivelor specifice exprimate in termeni de competente generale, respectiv specifice, la  nivelul curriculumului scolar, functional in prezent in invatamantul primar; 2. evidentierea deschiderilor posibile la nivelul actiunii de operationalizare realizate de fiecare invatator, institutor si profesor pentru invatamantul primar, in vederea stabilirii, in cele mai bune conditii, a  performantelor concrete ale elevului in cadrul fiecarei activitati didactice.
In primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de invatamant la nivelul unui concept pedagogic fundamental si se analizeaza obiectivele instruirii din perspectiva realitatii pedagogice. In capitolul 2 se evidentiaza necesitatea clasificarii obiectivele instruirii/procesului de invatamant, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice si sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PI, afirmate in teoria si practica instruirii.

Partea de aplicatii urmareste:  1. exemplificarea obiectivelor generale si a obiectivelor specifice exprimate in termeni de competente generale, respectiv specifice, la  nivelul curriculumului scolar, functional in prezent in invatamantul primar; 2. evidentierea deschiderilor posibile la nivelul actiunii de operationalizare realizate de fiecare invatator, institutor si profesor pentru invatamantul primar, in vederea stabilirii, in cele mai bune conditii, a  performantelor concrete ale elevului in cadrul fiecarei activitati didactice.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!