Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-606-28-0858-7
DOI: 10.5682/9786062808587
Anul publicării: 2019
Ediția: I
Pagini: 152
Editura: Editura Universitară
Autor: Viorel Mihaila
Continutul acestui manual este destinat studentilor care studiaza Managementul Crizelor in cadrul programelor de master. Modelele teoretice si optiunile practice ale diverselor scoli de gandire prezentate in text sunt urmaresc sa familiarizeze studentii cu domeniul managementului crizelor in general si cu gestionarea comunicarii in situatii de criza in special. Scopul urmarit este acela de a oferi cadrul informational in interiorul caruia studentii sa poata intelege dinamica organizationala in situatii de criza, sa analizeze modele de gestionare a crizelor dar si posibile directii de actiune pentru managementul comunicarii in situatii de criza concrete.
Ca logica generala, lucrarea analizeaza pe scurt unele dintre principalele abordari din domeniile managementului strategic, comunicarii de masa, influentei sociale, analizei riscului, crize si managementul crizelor cu referiri ulterioare imediate la modele practice utilizate in prezent. Accentul a fost pus pe prezentarea unor solutii practice utilizate in domeniu si care au avantajul ca pot fi usor adaptate la realitatile organizationale contemporane.
Diversele formate de analiza si de planificare prezentate pot fi usor adaptate pentru situatii concrete diverse, elaborarea unui draft pentru un plan de managementul crizei sau o strategie de comunicare.
Managementul comunicarii in situatii de criza
DescarcăManagement strategic si planificare strategica /11
Planificarea bazata pe scenarii / 23
Comunicare si societate/ 29
Efectele mass media / 45
Influenta sociala / 56
Criza - definitii, caracteristici / 65
Riscul si analiza riscului / 76
Comunicarea de risc / 84
Managementul problemelor/96
Modele de analiza a crizei/ 102
Planul de management al crizei / 106
Strategii de comunicare/ 124
Evaluarea relatiilor publice – notiuni generale / 133
Bibliografie /140
Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro