ISBN: 978-973-749-830-4
Anul publicării: 2010
Editia: I
Pagini: 335
Editura: Editura Universitara
Autor: Marilena Ciobanasu
Conţinutul lucrării reprezintă o analiză strategică asupra sectorului agricol distinct faţă de celelalte sectoare, cu toate că procesul de globalizare determină tendinţe convergente de apropiere şi de dezvoltare integrată a zonelor rurale şi urbane. Conjunctura internaţională determină tot mai mult conjunctura naţională, întreprinderile cele mai internaţionalizate tinzând să redefinească în folosul lor regulile jocului, exporturile reprezentând o parte tot mai importantă a producţiei. Nivelul de viaţă al unei naţiuni se află în strânsă dependenţă de resursele alimentare, cantitative şi calitative, de aceea caracteristica fundamentală a agriculturii în toate ţările lumii este organizarea producţiei interne pentru asigurarea nevoilor proprii şi apoi pentru excedente destinate exportului, obiectiv care poate fi realizat numai prin alocarea suplimentară de fonduri de investiţii. Pornind de la definiţia strategiei "arta de a stabili obiectivele generale pe termen mediu şi lung, la un anumit nivel organizatoric şi de a formula direcţiile de acţiune pentru atingerea acestora, ţinând seama de resursele existente, răspunzând eficient la cerinţele mediului în care se acţionează" şi cunoscând că în agricultură acelaşi obiectiv poate fi realizat pe mai multe căi, am subliniat rolul tot mai important ce revine managerilor în luarea deciziilor de realizare a obiectivelor propuse.
SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti
SC Astro Impex SRL- Bucuresti
SC Nicol Cart SRL – Bucuresti
SC Larry Cart SRL – Bucuresti
SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti
SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti
SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti
SC Maricom 94 SRL – Bucuresti
SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
Scrie un review