Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Fluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza - Jeremy Utley, Perry Klebahn

-5%
59,00 Lei 56,05 Lei

Editura: Publica

Autor: Jeremy Utley, Perry Klebahn

Pagini: 344

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-722-573-0

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067225730 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Review-uri (0)
Fluxul de idei: numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit.

Toti ne dorim idei grozave, dar putini intelegem cum se nasc ele, de fapt. Inovatia nu apare dintr-un sprint sau dintr-un hackathon, ci este rezultatul maximizarii fluxului de idei. Jeremy Utley si Perry Klebahn ofera o strategie demonstrata pentru a genera idei grozave (pe cont propriu sau cu echipa ta) si pentru a determina rapid care dintre ele sunt demne de implementare.

Bazandu-se pe decenii de experienta in conducerea acceleratorului de afaceri Launchpad de la Stanford si in oferirea de consultanta unora dintre cele mai inovatoare organizatii din lume, precum Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty si Hyatt, ei te vor invata cum:

sa depasesti capcane de gandire periculoase;
sa gasesti inspiratie in locuri neasteptate;
sa-ti determini propriul creier sa fie mai creativ;
sa proiectezi si sa pui in aplicare experimente accesibile;
sa-ti alimentezi conducta de inovatie;
sa-ti eliberezi potentialul creativ, precum si potentialul celorlalti.
Poate ti s-a intamplat sa treci printr-o scadere a fluxului de idei. Ai stat vreodata intr-o sala de sedinte tacuta, cu o tabla pe jumatate goala si un obiectiv de afaceri nerealizat? Cu sistemul dovedit prezentat in aceasta carte, antreprenorii, managerii si liderii vor invata cum sa acceseze la cerere idei surprinzatoare si valoroase si cum sa alimenteze conducta creativa cu idei revolutionare.

Echipele reusesc in masura in care exista un flux de idei neingradit. Citeste aceasta carte pentru a afla cum sa scoti la iveala tot ce e mai bun din ceilalti si din tine. — Scott Galloway, autorul bestsellerelor The Four si Post Corona

Cautarea plina de teama a raspunsurilor garantat corecte ne distrage de la adevarata munca: sa construim un flux de idei care au sansa de a rezolva problemele aflate chiar in fata noastra. Fluxul de idei iti ofera o metoda demonstrata prin care sa nu-ti mai pui piedici singur si sa treci la treaba. — Seth Godin, autorul cartilor Practica, Asta inseamna marketing, Sparge tiparele, Linchpin si Triburi

Nu am intalnit niciodata pe cineva care sa isi propuna intentionat sa fie inchistat sau refractar la idei noi. Si totusi, cei mai multi dintre noi ne inhibam inconstient propria creativitate. Utley si Klebahn ne ofera sugestii practice pentru a debloca inovatia in noi si in ceilalti. — Kim Scott, autoarea cartilor Sinceritate radicala si Munca echitabila

In sfarsit, o carte despre cum sa creezi o cultura orientata spre design thinking, care vine la pachet cu sfaturi practice si masurabile. Citeste aceasta carte si iti vei schimba modul in care lucrezi si poate chiar stilul de viata. — Bill Burnett, coautorul al cartilor Designing Your Life si Designing Your New Work Life
Jeremy Utley este unul dintre expertii mondiali de top in inovatie. Este Director of Executive Education la renumitul Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford (cunoscut si ca „d.school”), consiliaza liderii din corporatii pe tema introducerii metodelor si a mentalitatilor de design thinking in organizatiile lor si colaboreaza cu profesionisti pentru a-i ajuta sa-si cultive obiceiuri creative solide. Este coprezentator al evenimentelor din seria „Stanford's Masters of Creativity” si aduce in lumina reflectoarelor exemple de practici creative dintr-o gama variata de domenii, de la antreprenori precum Randy Hetrick (TRX) si autori ca Kim Scott (Sinceritate radicala) pana la Daniel Pink (Drive, A vinde e omeneste si Puterea regretului) si lideri in inovatie corporativa precum Astro Teller (Google X).

Perry Klebahn este profesor, antreprenor, designer de produs, director executiv si co-fondator al facultatii d.school de la Universitatea Stanford, cu peste 20 de ani de experienta. Este membru fondator si lector al Launchpad, un curs de initiere pentru startup-uri de la d.school, al d.leadership, un curs de leadership in inovatie, si al Bootcamp, un curs intensiv de educatie executiva. La fiecare curs, Perry ii indeamna pe studenti sa priveasca in urma pentru a descoperi ce sa faca in continuare si actioneaza pornind de la convingerea ferma ca este intotdeauna posibil sa privesti o problema intr-un mod diferit. A fost fondatorul Atlas Snowshoe Company, director de marketing la Patagonia si CEO la Timbuk2. Este licentiat in fizica la Wesleyan University (1988) si detine un master in design de produs la Stanford University (1991).

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!