Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Impactul practicilor de neuromanagement asupra cresterii performantelor organizatiilor din Romania - Alina Mirela Teacu Parincu

-15%
87,00 Lei 73,95 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Alina Mirela Teacu Parincu

Pagini: 343

Anul publicării: 2024

ISBN: 978-606-26-1840-7

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062618407 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Review-uri (0)
 Romania are nevoie de un ecosistem antreprenorial puternic si competitiv pentru a putea prospera, iar pentru consolidarea acestuia sunt necesare strategii coerente si reforme semnificative, care sa faciliteze fructificarea oportunitatilor, sa elimine gradual lacunele existente si sa atenueze deficientele structurale ale sectorului de afaceri. Desi Romania nu fructifica suficient toate oportunitatile generate de dinamica antreprenoriala si revolutia digitala, pe fondul lipsei de informare si educatie in acest domeniu, se contureaza permanent premisele aparitiei unor noi strategii, abordari, discipline, metodologii si tehnologii care stimuleaza organizatiile sa identifice noi parghii prin care sa isi reinventeze activitatea, prin adoptarea unor strategii si instrumente inovative, care sa reduca amploarea decalajului intre cunostintele si parghiile disponibile si implementarea acestora in cadrul organizational.

   Neuromanagementul reprezinta o noua viziune ce poate sprijini progresul si cresterea performantei, care faciliteaza accesul la noi perspective, cunostinte si instrumente, ce se materializeaza prin observarea si analizarea proceselor neuronale, care pot descifra modul in care oamenii gandesc, se comporta si iau decizii, generand perspective inovative de abordare a naturii umane, prin tranzitia de la rational, la o perioada in care conexiunile emotionale si valorificarea emotiilor contureaza scenariul pentru obtinerea unor performante superioare.

   Intensificarea fara precedent a contextului global, impune necesitatea unui management vizionar, reformarea modului in care iau decizii, crearea de noi metode si mijloace eficiente de actiune, a unei culturi organizationale in care omul si emotiile acestuia sunt in plan principal.
  • Impactul practicilor de neuromanagement asupra cresterii performantelor organizatiilor din Romania - Alina Mirela Teacu Parincu

    Descarca
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul financiar bancar, in cadrul uneia dintre cele mai prestigioase instituții financiare din Europa, a reușit sa acumuleze un capital important de expertiza in acest domeniu, care a facilitat tranzitia catre antreprenoriat, in zona de consultanta in afaceri si management. Proiectele de consultanta s-au focusat asupra structurarilor afacerilor, construirii scenariilor de finantare si a perspectivelor investitionale, fiind permanent implicată în procesul de rafinare a modalităților de livrare a mesajelor si directiilor de activitate a echipelor coordonate si a proiectelor dezvoltate, pentru a genera performanta. A absolvit Facultatea de Stiinte Economice si Facultatea de Drept, dupa care a continuat studiile postuniversitare in Management financiar-bancar si Dreptul Afacerilor, iar in 2017 a absolvit programul Executive Master of Business Administration (EMBA) din cadrul ASEBUSS Business School. In 2023 a obtinut Diploma de Doctor in Management prin elaborarea unei lucrari ce reprezinta o noutate în cercetarea academică din România, care abordează domeniul complex al neuromanagementulului, participand pe perioada derularii cercetarii la multiple conferinte internationale. Este preocupata de dezvoltarea profesionala si consideră ca adevaratii performeri sunt cei care au curajul sa paseasca in afara zonei de confort, pentru a identifica noi modalitati de a face fata provocarilor si pentru a contura scenarii de business innovative, in care diferentiatori precum viziunea strategica, autenticitatea, creativitatea, anvergura, efervescenta, determinarea, expertiza, sinergia, disciplina, angajamentul si responsabilitatea, reprezinta avantaje competitive de impact. De asemenea, este implicata activ in actiuni de voluntariat, oferind training, consultanta si suport in procesele si programele de educatie financiara.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!