Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-973-749-565-5
Anul publicării: 2009
Ediția: I
Pagini: 96
Editura: Editura Universitară
Autor: Mihaela Mocanu, Elena Vasiliu, Andreea - Ileana Danielescu
Lucrarea de fata se adreseaza studentilor Facultatii de Management Comercial si Turistic din cadrul Universitatii Crestine ’’Dimitrie Cantemir’’, in scopul aprofundarii limbajului in domeniul afacerilor si usurarii comunicarii si transferului de informatii din si in limba engleza.
Este de la sine inteles faptul ca pregatirea de specialitate in domeniul economic conduce, nemijlocit, la relatii de afaceri si la o cariera bazata pe dezvoltarea parteneriatului, atat pe plan intern cat si pe plan international, demers in care cunoasterea limbilor straine este o prioritate, iar a limbii engleze o conditie sine qua non.
Autorii acestei carti s-au straduit sa aleaga o tematica atractiva si utila pentru limbajul business, punand accent pe imbinarea textelor propuse spre studiu, cu exercitiile de intelegere a termenilor, expresiilor, sintagmelor, dezvoltarea vocabularului specific, conexiunea logica a ideilor si exprimarea corecta din punct de vedere gramatical. In acest scop, au fost introduse si explicatiile necesare problemelor teoretice de gramatica, insistandu-se, insa, pe partea aplicativa.
S-a considerat ca formarea aptitudinilor de comunicare trebuie sa fie in atentia permanenta a cursantilor, prin urmare au fost introduse, gradat, subiecte si teme de comentarii, atat pentru pregatirea individuala cat si pentru activitatile la seminarii. S-a urmarit, astfel, ideea incurajarii studentilor spre exprimarea libera a opiniilor, spre abordarea subiectelor in discutie si participarea activa la orele de limba straina.
Continutul acestei lucrari a fost testat pe parcursul unui an de studiu, autorii revenind pe materialele propuse cu noi exercitii, teme, explicatii suplimentare, eliminand unele subiecte mai putin accesibile, pe baza observatiilor permanente asupra modului de receptare, aprofundare si progres al studentilor.
Uram tuturor cursantilor nostri mult succes in insusirea cunostintelor si ii asiguram ca ii vom asista cu mult drag si devotament. Nu uitati ca ’’where there is a will, there is a way’’.
Autorii
Octombrie, 2008
Further steps in business english
Descarcă1. CROSS-CULTURAL COMMUNICATIONS STRATEGIES (Asistent univ. Andreea Danielescu) 11
2. HEADING FOR A CAREER IN BUSINESS (Lector univ. dr. Mihaela Mocanu)/ 33
3. TOUR-OPERATOR (Lector univ. dr. Mihaela Mocanu) /51
4. PUBLIC RELATIONS (Asistent univ. Andreea Danielescu) /67
5. NEGOTIATION TECHNIQUES (Lector univ. drd. Elena Vasiliu) / 83
BIBLIOGRAPHY / 97
WEBLIOGRAPHY / 97
Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro