Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Universitară Further steps in business english

Editura Universitară
9,64 Lei

ISBN: 978-973-749-565-5

Anul publicării: 2009

Ediția: I

Pagini: 96

Editura: Editura Universitară

Autor: Mihaela Mocanu, Elena Vasiliu, Andreea - Ileana Danielescu

Stoc epuizat
Cod Produs: 9789737495655 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Download (1)
  • Cuprins
  • Autori
  • Review-uri (0)

Lucrarea de fata se adreseaza studentilor Facultatii de Management Comercial si Turistic din cadrul Universitatii Crestine ’’Dimitrie Cantemir’’, in scopul aprofundarii limbajului in domeniul afacerilor si usurarii comunicarii si transferului de informatii din si in limba engleza.

Este de la sine inteles faptul ca pregatirea de specialitate in domeniul economic conduce, nemijlocit, la relatii de afaceri si la o cariera bazata pe dezvoltarea parteneriatului, atat pe plan intern cat si pe plan international, demers in care cunoasterea limbilor straine este o prioritate, iar a limbii engleze o conditie sine qua non.

Autorii acestei carti s-au straduit sa aleaga o tematica atractiva si utila pentru limbajul business, punand accent pe imbinarea textelor propuse spre studiu, cu exercitiile de intelegere a termenilor, expresiilor, sintagmelor, dezvoltarea vocabularului specific, conexiunea logica a ideilor si exprimarea corecta din punct de vedere gramatical. In acest scop, au fost introduse si explicatiile necesare problemelor teoretice de gramatica, insistandu-se, insa, pe partea aplicativa.

S-a considerat ca formarea aptitudinilor de comunicare trebuie sa fie in atentia permanenta a cursantilor, prin urmare au fost introduse, gradat, subiecte si teme de comentarii, atat pentru pregatirea individuala cat si pentru activitatile la seminarii. S-a urmarit, astfel, ideea incurajarii studentilor spre exprimarea libera a opiniilor, spre abordarea subiectelor in discutie si participarea activa la orele de limba straina.

Continutul acestei lucrari a fost testat pe parcursul unui an de studiu, autorii revenind pe materialele propuse cu noi exercitii, teme, explicatii suplimentare, eliminand unele subiecte mai putin accesibile, pe baza observatiilor permanente asupra modului de receptare, aprofundare si progres al studentilor.

Uram tuturor cursantilor nostri mult succes in insusirea cunostintelor si ii asiguram ca ii vom asista cu mult drag si devotament. Nu uitati ca ’’where there is a will, there is a way’’.

Autorii

Octombrie, 2008

Informatii conformitate produs

1. CROSS-CULTURAL COMMUNICATIONS STRATEGIES (Asistent univ. Andreea Danielescu) 11

2. HEADING FOR A CAREER IN BUSINESS (Lector univ. dr. Mihaela Mocanu)/ 33

3. TOUR-OPERATOR (Lector univ. dr. Mihaela Mocanu) /51

4. PUBLIC RELATIONS (Asistent univ. Andreea Danielescu) /67

5. NEGOTIATION TECHNIQUES (Lector univ. drd. Elena Vasiliu) / 83

BIBLIOGRAPHY / 97

WEBLIOGRAPHY / 97

Mihaela Mocanu
Elena Vasiliu
Andreea - Ileana Danielescu

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!