Management comercial si politici de marketing

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0145-8

    Doi: 10.5682/9786062801458

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 184

2698 RON

Disponibilitate: în stoc



Cuprinsul cărţii Management comercial si politici de marketing

CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7

1.1.   Conceptul de management strategic/7

1.2.   Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17

1.3    Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19

1.4.   Avantajele si limitele managementului strategic/27

1.5.   Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28

CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32

2.1.   Resurse necesare/35

2.2.   Instrumente manageriale -  capabilitati/37

2.3.   Analiza lantului valoric/42

2.4.  Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47

2.5.   Rolul leadership-ului in managementul strategic/49

2.6.   Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50

CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN /73

3.1.   Prezentare general/73

3.2.   Macromediul firmei/74

3.3.   Micromediul firmei/80

3.4.   Analiza macro-mediului intreprinderii/98

3.5.   Managementul pe baza de buget/102

CAPITOLUL IV -  ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE /104

4.1.   Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor/104

4.2.   Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale/120

          4.2.1.  Modelul celor cinci forte ale concurentei/124

          4.2.2.  Avantajul concurential si strategiile generice/132

CAPITOLUL V  -  STRATEGII DE PERFORMANTA /138

5.1.   Elaborarea si implementarea strategiilor/139

          5.1.1.   Analiza SWOT/141

          5.1.2.   Strategii de eficienta/145

          5.1.3.   Strategii de calitate/147

          5.1.4.   Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte/149

CAPITOLUL VI -  STRATEGII DE BUSINESS /152

6.1.   Strategia liderului de cost/152

6.2.   Strategia diferentierii/153

6.3.   Strategia focalizarii/154

6.4.   Strategia de investitii/156

CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE /157

7.1.   Strategii in industrii fragmentate/157

7.2.   Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare/159

7.3.   Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie/161

7.4.   Strategii in industriile aflate in declin/163

Bibliografie/178

Despre autor

Mihaela-Mirela Dogaru

Asist. univ. drd.,  Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir

Robert Chira

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

Dictionar mitologic

Dictionar mitologic ..

Limba si literatura romana

2408 RON Detalii

COMUNICAREA POLITICĂ PRIN SOCIAL MEDIA ȘI REACȚIILE PUBLICULUI ONLINE

COMUNICAREA POLITICĂ PRIN SOC..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

3371 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu a fost un poet si fabulist român. A debutat cu poezii publica ... citeşte mai mult →

Interviuri

ADRIAN SEVERIN ADRIAN SEVERIN Adrian Severin (n. 28 martie 1954 la Bucuresti) este un politician si diplomat r ... citeşte mai mult →