Despre lucrare
Prezenta lucrare se doreste a fi un vademecum pentru toti cei interesati de aspectul dinamic al contractului de franciza.
Franciza este intalnita in sectoare economice pe cat de diverse, pe atat de importante precum: alimentatia publica, dar si comertul cu articole de imbracaminte, produsele cosmetice, obiectele de mobila, piata auto, produsele petroliere, serviciile de asigurari si banci, agentiile de turism, agentiile de publicitate, agentiile imobiliare si serviciile hoteliere.
Salut aparitia acestui nou volum si incurajez autoarea sa continue cercetarile in materia francizei, rezultatul eforturilor sale putand fi de un real folos persoanelor interesate de modul in care este
reglementata franciza, precum si de diversele aplicatii practice ale contractului omonim, imbogatirea literaturii de specialitate fiind nu doar un simplu act cultural, ci si o contributie majora la mai buna intelegere a unui fenomen comercial din ce in ce mai des intalnit si mai complex: franciza.
Bogdan M. Chiritoiu,
Presedintele Consiliului Concurentei
Din cuprins
Pilonii francizei
Marca francizorului
Asistenta comerciala si tehnica oferita de catre francizor
Tipuri de franciza
Contractul de franciza
Clauze specifice in contractul de franciza
Alegea produsului
Redeventa initiala
Comunicari cu privire la know-how
Puncte forte
abordare interdisciplinara cu referiri la stiintele de ramura;
expunere pragmatica a problemelor de actualitate in materie;
identifica principalele aspecte relevante cu privire la contractul de franciza si aspectele de ordin economic si practic ale francizei
asigura prezentarea pe larg a principalilor pasi in deschiderea unei retele de franciza si garantarea succesului acesteia prin exemple practice
notiunile explicate sunt usor de asimilat, iar prezentarea temelor este facuta intr-un stil clar si logic;
index alfabetic.
Informatii conformitate produs