Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata.
Mai important decat semnarea unui contract este ca, in urma ei, clientul sa vrea sa pastreze relatia cu tine, sa va imprieteniti si sa beneficiati amandoi in viitor de schimbul de bunuri si de idei. Este vorba despre o filozofie complexa si onesta, diferita de cea a majoritatii vanzatorilor.
Azi, mai mult ca oricand, la baza oricarei vanzari se afla relatiile interumane. In epoca internetului si a retelelor de socializare, in care avem la dispozitie o multime de optiuni, increderea reciproca este cu atat mai importanta. Din aceasta carte vei invata cum sa-ti construiesti credibilitatea si cum sa pui bazele unei colaborari solide, pe termen lung.
Informatii conformitate produs
Dale Carnegie, pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a nascut intr‑o familie saraca de fermieri americani. Dupa absolvirea facultatii, a vandut cursuri prin corespondenta in Nebraska si a obtinut cateva roluri ca actor la New York, fara prea mare succes. In 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association sa predea cursuri pentru adulti si a descoperit, fara sa isi fi propus, o metoda de a diminua teama celor care vorbesc in fata unui public numeros. Astfel a inceput faimoasa cariera a lui Dale Carnegie, care a ajuns sa fie considerat cel mai mare autor de literatura motivationala al secolului al XX‑lea. In anii ’50 au inceput sa prinda contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazeaza pe principiile promovate de fondatorul sau.
Recunoscut recent de catre Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de inalta performanta, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile in 25 de limbi, in Statele Unite ale Americii si in alte 80 de tari. In prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaboreaza cu sute de corporatii medii si mari, precum si cu diferite alte organizatii pentru a ajuta firmele sa aiba succes, deruland cercetari referitoare la cresterea randamentului angajatilor, cu accent pe conducere, vanzari, functionarea echipelor, servicii pentru clienti, promovarea afacerii, imbunatatirea procesului muncii si alte calitati necesare in management.
Expertii de la Dale Carnegie & Associates subliniaza un adevar simplu, dar ignorat de multi: procesul de vanzare incepe inainte de a te intalni cu potentialul client si fiecare tranzactie este unica in felul sau. Strategia propusa de ei iti dezvaluie comportamentul pe care trebuie sa-l adopti pentru a castiga respectul cumparatorului.