Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu

-15%
45,00 Lei 38,25 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Florinela-Iulia Mocanu

Pagini: 187

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-26-1774-5

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062617745 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Review-uri (0)
Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al informatiilor digitale sau de navigare in spatiul online. Alfabetizarea digitala este in conexiune cu diferite tipuri de alfabetizari, precum alfabetizarea media, alfabetizarea tehnologiei informatiei si a comunicatiilor, alfabetizarea critica sau alfabetizarea informationala.

Social media ofera utilizatorilor cadrul pentru facilitarea comunicarii, informare, crearea de conexiuni personale si invatarea in cadrul familial.

Aceasta carte este destinata cititorilor ce doresc o abordare holistica a conceptelor cu privire la alfabetizarea digitala in social media, metodologii calitative si cantitative de cercetare prin instrumente diverse si relevante aplicate adultilor din diferite categorii de varsta.
  • Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu

    Descarca
Este doctor in Stiintele Comunicarii specializata in studiul alfabetizarii digitale in Bucuresti.
A absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si Comunicarea la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti (2015) si Facultatea de Marketing in cadrul Academiei de Studii Economice, Bucuresti (2015). Are un Master de Managementul Proiectelor in Limba Engleza (2017) si doctorat in Stiintele Comunicarii (2022), obtinute la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti.
Interesele sale de cercetare includ: reprezentari vizuale in mass media in context European, analiza inteligentei emotionale, comunicarea interpersonala mediata de noile tehnologii si alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta.
Autoarea are o cariera in industria Tehnologiei Informatiei si a Comunicatiilor, in care a activat in ultimii 9 ani in roluri in marketing si comunicare.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!