Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al informatiilor digitale sau de navigare in spatiul online. Alfabetizarea digitala este in conexiune cu diferite tipuri de alfabetizari, precum alfabetizarea media, alfabetizarea tehnologiei informatiei si a comunicatiilor, alfabetizarea critica sau alfabetizarea informationala.
Social media ofera utilizatorilor cadrul pentru facilitarea comunicarii, informare, crearea de conexiuni personale si invatarea in cadrul familial.
Aceasta carte este destinata cititorilor ce doresc o abordare holistica a conceptelor cu privire la alfabetizarea digitala in social media, metodologii calitative si cantitative de cercetare prin instrumente diverse si relevante aplicate adultilor din diferite categorii de varsta.
Este doctor in Stiintele Comunicarii specializata in studiul alfabetizarii digitale in Bucuresti.
A absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si Comunicarea la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti (2015) si Facultatea de Marketing in cadrul Academiei de Studii Economice, Bucuresti (2015). Are un Master de Managementul Proiectelor in Limba Engleza (2017) si doctorat in Stiintele Comunicarii (2022), obtinute la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative, Bucuresti.
Interesele sale de cercetare includ: reprezentari vizuale in mass media in context European, analiza inteligentei emotionale, comunicarea interpersonala mediata de noile tehnologii si alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta.
Autoarea are o cariera in industria Tehnologiei Informatiei si a Comunicatiilor, in care a activat in ultimii 9 ani in roluri in marketing si comunicare.