GEOGRAFIA TURISMULUI – METODE DE ANALIZĂ ÎN TURISM

-27%
41,43 Lei   30,24 Lei

ISBN: 978-606-28-0065-9

DOI: 10.5682/9786062800659

Anul publicării: 2014

Editia: III, revizuita

Pagini: 356

Editura: Editura Universitară

Autor: Aurel Gheorghilas

In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062800659 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Download
  • Cuprins
  • Autori
  • Review-uri (0)
  • GEOGRAFIA TURISMULUI – METODE DE ANALIZĂ ÎN TURISM

    Descarca

PARTEA  I - a   NOTIUNI GENERALE DE GEOGRAFIA TURISMULUI 

 Capitolul 1. ASPECTE GENERALE, CONTINUT, TERMINOLOGIE /11

 1.1. Geografia turismului – obiect interdisciplinar de studiu /11

1.2. Concepte si definiri in Geografia turismului /15

1.3. Organizatii internationale cu responsabilitati in domeniul turismului /25

 Capitolul 2. SCURT ISTORIC AL APARITIEI SI EVOLUTIEI  CALATORIILOR TURISTICE /30

2.1. Perioada antica /30

2.2. Perioada evului mediu pana in secolul al XVII-lea /35

2.3. Perioada engleza – secolele XVII-XVIII /38

2.4. Perioada moderna – secolul XIX - inceputul secolului XX /41

 Capitolul 3. DIMENSIUNEA FENOMENULUI TURISTIC IN  PERIOADA CONTEMPORANA /45

3.1. Consolidarea turismului ca fenomen de masa /45

3.2. Dimensiunea actuala a circulatiei turistice internationale /50

3.3. Turismul si dezvoltarea durabila /59

 Capitolul 4. TIPURI SI FORME DE /65

 4.1. Criterii de clasificare si particularitati /65

4.2. Noi tipuri si forme de turism /82

Capitolul 5. BAZINELE TURISTICE ALE TERREI /91

 5.1. Bazinul turistic al Europei /92

       5.1.1. Exploatarea turistica a zonelor de litoral /92

       5.1.2. Amenajarea si valorificarea turistica a Muntilor Alpi /100

       5.1.3. Elementele componente si valorificarea spatiului turistic cultural  european / 105

5.2. Bazinul turistic al Americii si zonelor sale adiacente /135

       5.2.1. Oferta pentru turism litoral /137

       5.2.2. Obiective si zone consacrate pentru turismul cultural /141

5.3. Bazinul turistic al Asiei, Australiei si Oceaniei /148

       5.3.1. Complexitatea obiectivelor turistice cultural-istorice /151

       5.3.2. Turismul de lux. Studiu de caz – Dubai – Emiratele Arabe Unite /165

       5.3.3. Turismul de pionierat. Studiu de caz – Muntii Himalaya /168

5.4. Bazinul turistic al Africii /170

 PARTEA a II-a   METODE SI INDICATORI DE ANALIZA PRIVIND ACTIVITATEA TURISTICA

 Capitolul 6. SISTEME STATISTICE UTILIZATE IN INDUSTRIA TURISMULUI /177

6.1. Metode de obtinere a informatiei statistice /177

6.2. Tipuri de indicatori turistici – criterii de clasificare/181

 Capitolul 7. INFRASTRUCTURA SI SERVICIILE DE TRANSPORT TURISTIC/186

7.1. Transporturile turistice aeriene /187

7.2. Transporturile turistice terestre /193

7.3. Transporturile turistice navale /199

 Capitolul 8. STRUCTURI DE PRIMIRE TURISTICA / 201

8.1. Structuri de cazare /201

8.2. Unitatile si serviciile de alimentatie publica /211

8.3. Structuri si servicii de agrement /215

8.4. Forta de munca din turism /  221

 Capitolul 9. PIATA TURISTICA – CARACTERISTICI SI INDICATORI DE EVALUARE /224

9.1. Particularitatile pietei turistice /224

9.2. Cererea turistica si factorii determinanti ai consumului turistic /227

       9.2.1. Motivatia turistica /228

       9.2.2. Factorii sociali si economici /231

9.3. Oferta turistica si comercializarea produselor /234

       9.3.1. Politici destinate organizarii si lansarii ofertei turistice /235

       9.3.2. Comercializarea ofertei pe piata turistica /239

 PARTEA a III-a   METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE A  CUNOSTINTELOR

 Capitolul 10. EVALUAREA SEMESTRIALA LA NIVELUL ORELOR DE CURS /247

10.1. Proiectarea demersului de evaluare si examinare /247

10.2. Tipuri de itemi. Recapitulare / 259

         10.2.1. Itemi cu alegere multipla / 259

         10.2.2. Itemi de completare a spatiilor libere / 270

         10.2.3. Itemi de asociere / selectie / 276

         10.2.4. Itemi pe baza de suport cartografic /281

         10.2.5. Itemi subiectivi (care solicita un raspuns deschis) / 287

 Capitolul 11. METODE COMPLEMENTARE DE EVALUARE SPECIFICE  ORELOR DE SEMINAR /289

11.1. Obiectivele seminarului de Geografia turismului /289

11.2. Proiectul semestrial /291

         11.2.1. Organizarea si valorificarea spatiului turistic in (…tara sau regiunea turistica X…) /293

         11.2.2. Analiza indicatorilor de performanta turistica in regiunea geografica X /300

 BIBLIOGRAFIE /305

 ANEXA 1. Clasamentul mondial dupa indicatorii de performanta turistica – TOP 100 / 310

ANEXA 2. Indicatorii de performanta turistica pentru principalele regiuni geografice ale Terrei /313

ANEXA 3. Lista monumentelor inscrise in Patrimoniul Mondial                                                       

                   U.N.E.S.C.O. /331

Aurel Gheorghilas

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!