Lucrarea ,,Planificarea de marketing a fondurilor europene in turism'' ofera o perspectiva actuala si relevanta asupra modului in care principiile marketingului pot sprijini dezvoltarea economica si durabila a sectorului turistic. Abordand o tema de importanta majora pentru mediul economic, autoarea analizeaza modul in care planificarea de marketing contribuie la atragerea si utilizarea eficienta a fondurilor europene destinate dezvoltarii turismului. Prin echilibrul dintre rigoarea stiintifica si dimensiunea aplicativa, cartea aduce o contributie semnificativa la literatura de specialitate si ofera instrumente utile pentru promovarea dezvoltarii durabile a turismului. Lucrarea se adreseaza specialistilor si practicienilor din domeniul turismului, expertilor in managementul proiectelor si consultantilor implicati in atragerea fondurilor europene, precum si studentilor si cercetatorilor preocupati de integrarea planificarii de marketing in procesul de accesare a finantarilor europene destinate dezvoltarii turismului.
Informatii conformitate produs
Dr. CS. Radu Anamaria-Catalina a obtinut titlul de doctor in Stiinte Economice, specializarea Marketing, in anul 2016. Din anul 2019 este cercetator stiintific in cadrul Institutului de Economie Nationala al Academiei Romane. Cu o experienta de peste zece ani in cercetarea stiintifica, domeniile sale de interes includ planificarea de marketing, marketingul online, precum si tendintele in digitalizare si sustenabilitate. De-a lungul carierei, a elaborat 82 de articole stiintifice, dintre care 42 au fost publicate in reviste indexate BDI sau ISI Thomson, iar 40 au fost prezentate in cadrul conferintelor nationale si internationale. Prin activitatea sa profesionala si stiintifica, Radu Anamaria-Catalina imbina rigoarea cercetarii academice cu aplicabilitatea practica, promovand o viziune moderna asupra marketingului si asupra rolului acestuia in dezvoltarea durabila a economiei.