Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Marketingul inovatiilor in retail - Adina Saniuta

-15%
39,00 Lei 33,15 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Adina Saniuta

Pagini: 219

Anul publicării: 2021

ISBN: 978-606-26-1323-5

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062613235 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.

Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.
  • Marketingul inovatiilor in retail - Adina Saniuta

    Descarca
Adina Saniuta este cadru didactic asociat la Facultatea de Management, SNSPA.

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!