Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Marketing social. Editia a II-a, revizuita si adaugita - Adina Musetescu, Ana Maria Chira, Robert Chira

Editura Pro Universitaria
-15%
26,43 Lei 22,47 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Adina Musetescu , Ana Maria Chira , Robert Chira

Ediția: a 2-a, revizuita si adaugita

Pagini: 162

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-606-26-0708-1

Stoc limitat
Cod Produs: 9786062607081 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Download (1)
  • Autori
  • Review-uri (0)
  • Marketing social. Editia a II-a, revizuita si adaugita - Adina Musetescu , Ana Maria Chira , Robert Chira

    Descarcă
Adina Musetescu

LOCUL DE MUNCA:

Conferentiar universitar, Facultatea de Marketing, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”

EDUCATIE SI FORMARE:

2003 – 2006, Doctorat, Marketing, Academia de Studii Economice, Bucuresti;

Martie - iulie 2004, Curs post-universitar psiho-pedagogie, Certificat necesar incadrarii in invatamant

A.S.E. Bucuresti;

2000 – 2004, Jurist, Drept, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

2001 – 2003, Master, Afaceri internationale, Academia de Studii Economice, Bucuresti;

1997-2001, Economist, Afaceri internationale, Academia de Studii Economice, Bucuresti;

EXPERIENTA PROFESIONALA:

2002 – 2003, Economist – cercetare, Cercetari de piata, structurare si fundamentare campanii publicitare,

participari la targuri si expozitii, „NGH Consulting” SRL.

ACTIVITATE DIDACTICA:

Martie 2003 – 2004, Preparator universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

Martie 2004 – 2006, Asistent universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

Martie 2006 – 2011, Lector universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

Martie 2011 - prezent, Conferentiar universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

MANUALE PUBLICATE:

„Cercetari de marketing – teste grila”, Editura Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir”, 2004 (coautor);

“Studii de caz in marketingul international-Euromarketing” (coautor), Editura Universitatii Crestine ”Dimitrie Cantemir”, Bucuresti, 2005;

”Teste-grila Euromarketing” (coautor), Editura Universul Juridic, Bucuresti, 2006, ISBN 973-7643-53-4;

„Strategii competitive de marketing pe Piata unica europeana”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2006, ISBN 973-7854-87-2;

Marketing international – Teste grila”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2006, ISBN 973-8994-68-3.

„Marketing international”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2007, ISBN 978-973-129-114-7.

„Teste grila pentru licenta –Facultatea de Relatii Economice Internationale” (coautor), Editura Pro Universitaria, ISBN 978-973-129-221-2, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013;

„Marketing social”, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-129-854-2 (175 pagini);

„Marketing international”, Editie revazuta si adaugita, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-129-114-7;

„Concurenta si Piata Unica Europeana”, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-8994-XX-X;

„Global Perspectives in Management Marketing” (coordonator), Editura Author House, Marea Britanie, 18 capitole, 421 pag., ISBN 978-1-4685-8345-8 (coperta subtire), ISBN 978-1-4685-8345-5 (exemplare cartonate); ISBN 978-1-4685-8345-2 (format electronic).

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!