Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea

-15%
32,00 Lei 27,20 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Alexandru-Mircea Nedelea

Pagini: 142

Anul publicării: 2020

ISBN: 978-606-26-1251-1

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062612511 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
 
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea

    Descarca
Este conf. univ.dr. la Univ. Stefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administratie si Afaceri unde preda cursuri de Marketing, Marketing in turism, Tehnici promotionale, Protocol si relatii publice, Diplomatie economica. A obtinut Diploma de doctor in Marketing la Univ. Babes-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de carti in Romania si strainatate dintre care amintim: Peace Marketing, Strategies for Promoting Sustainable Hospitality and Tourism Services, Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity, Strategic Tools and Methods for Promoting Hospitality and Tourism Services, Comparative Tourism Marketing Case Studies, Tourism Marketing, Ghid practic de marketing, Brand si branding, China. Diplomatie si cultura, Marketing in turism. Teorie si practica, Marketing personal, Tehnici promotionale, Politici de marketing in afaceri, Turism. Concepte si experiente si peste 100 de articole stiintifice. Coordoneaza organizatii precum Centrul de Marketing (www.centruldemarketing.ro), Centrul de informare si marketing turistic Bucovina (www.tourisminbucovina.ro), Centrul de Studii Asiatice (www.romania-china.ro)

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!