Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in Turism). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.
Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in Turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului.
Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in Turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta turismului (chiar daca capitolele ei - dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc. - sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).
Informatii conformitate produs
Daniel Gherasim
EXPERIENTA PROFESIONALA:
2009 – prezent, Conferentiar universitar doctor, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania
2004 – 2009, lector universitar doctor, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania
>1998 – 2004, asistent universitar doctorand, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Economia Afacerilor, Catedra de Marketing si Informatica Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania
1996 – 1998, Preparator universitar, Universitatea „George Bacovia”, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune, Catedra de Contabilitate, Finante si Analiza Economica, Str. Pictor Aman nr. 96, Bacau, Romania
Adrian Gherasim
Adrian Gherasim este conf. univ. dr. la Univ. ,,George Bacovia" din Bacau. Studii Absolvent Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii ,,George Bacovia“ din Bacau Masterat Marketing in afaceri - Universitatea “George Bacovia“ din Bacau Doctorat in Economie- ASE Bucuresti Domeniu de activitate Invatamant superior – Universitatea “George Bacovia“ din Bacau Functie didactica – conferentiar univ. dr. I. Carti publicate Autor unic 1. Studiul pietei, Editura Economica, Bucuresti, 2005, ISBN 973-709-184-1 2. Marketingul serviciilor, Editura Junimea, Iasi, 2010, ISBN 979-973-37-1481-1 3. Puncte de vedere privind evaluarea eficientei economice, Editura Junimea, Iasi, 2010, ISBN 979-973-37-1482-8 Coautor 4. Cercetari de marketing, Editura Economica, Bucuresti, 2003, ISBN 973-590-836-0 5. Distributia si logistica marfurilor, Editura Junimea, Iasi, 2005, ISBN 973-37-1081-4 6. Marketingul intr-o abordare critica, Editura Universitatii „George Bacovia”, Bacau, 2009, ISBN 978-973-88260-6-9 7. Marketing 4P, Editura Tehnopress, Iasi, 2016, ISBN 978-606-687-253-9 8. Marketing international, Editura PROUNIVERSITARIA, Bucuresti, 2020, ISBN 978-606-26-1222-1 III. Indrumare publicate Autor unic 1. Optimizarea transporturilor. Aplicatii , Editura Moldavia, Bacau, 2004, ISBN 973-8288-30-4 Prim autor 2. Bazele marketingului. Aplicati,. Editura PIM, Iasi 2009, ISBN 978-606-520-564-2 Coautor 3. Previziuni de marketing. Aplicatii, Editura Moldavia, Bacau, 2001, ISBN 973-8288-04-5 4. Teste grila pentru examenele de licenta Management si Marketing, Editura Moldavia, Bacau, 2003, ISBN 973-8288-15-0 5. Teste grila pentru examenele de licenta la specializarile Management si Marketing, Editia a IIa, Editura Moldavia, Bacau, 2004, ISBN 973-8288-29-0