Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Pro Universitaria Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager - Ioana Simona Ivasciuc

nou
39,00 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Ioana Simona Ivasciuc

Pagini: 175

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-26-1658-8

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062616588 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Review-uri (0)
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turistii?

Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?

Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.

 
  • Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager - Ioana Simona Ivasciuc

    Descarca
Este din 2018 pana in prezent - Cercetator stiintific, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. De asemenea, din 2016 pana in prezent este Cadru didactic asociat pentru activitati de seminar la disciplinele: Marketing Turistic, Economia Turismului, Ecoturism si Turism rural, Politici si strategii de dezvoltare durabila, Amenajarea turistica a teritoriului, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. In perioada: 2006-2016 a fost Director General, Hotel Restaurant Acasa la Dracula Poiana Brasov EDUCATIE SI FORMARE - Studii de doctorat in cadrul Scolii doctorale a Universitatii Transilvania din Brasov cu teza de doctorat ,,Strategii de crestere organica ȋn unitatile de cazare de tip pensiune din Romania”, domeniu de doctorat Marketing - Curs Manager in activitatea de turism - Autor al mai multor lucrari stiintifice din domeniul turismului si marketingului

Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turistii?

Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?

Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.

 

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!