Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:
Cum calatoresc turistii?
Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?
Cum se creeaza valoare pentru turist?
Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?
Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.
Este din 2018 pana in prezent - Cercetator stiintific, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. De asemenea, din 2016 pana in prezent este Cadru didactic asociat pentru activitati de seminar la disciplinele: Marketing Turistic, Economia Turismului, Ecoturism si Turism rural, Politici si strategii de dezvoltare durabila, Amenajarea turistica a teritoriului, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. In perioada: 2006-2016 a fost Director General, Hotel Restaurant Acasa la Dracula Poiana Brasov EDUCATIE SI FORMARE - Studii de doctorat in cadrul Scolii doctorale a Universitatii Transilvania din Brasov cu teza de doctorat ,,Strategii de crestere organica ȋn unitatile de cazare de tip pensiune din Romania”, domeniu de doctorat Marketing - Curs Manager in activitatea de turism - Autor al mai multor lucrari stiintifice din domeniul turismului si marketingului
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:
Cum calatoresc turistii?
Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?
Cum se creeaza valoare pentru turist?
Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?
Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.
Scrie un review