Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Pro Universitaria Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager - Ioana Simona Ivasciuc

-15%
39,00 Lei 33,15 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Ioana Simona Ivasciuc

Pagini: 175

Anul publicării: 2023

ISBN: 978-606-26-1658-8

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062616588 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Download (1)
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Review-uri (0)
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turistii?

Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?

Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.

 
  • Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager - Ioana Simona Ivasciuc

    Descarca
Este din 2018 pana in prezent - Cercetator stiintific, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. De asemenea, din 2016 pana in prezent este Cadru didactic asociat pentru activitati de seminar la disciplinele: Marketing Turistic, Economia Turismului, Ecoturism si Turism rural, Politici si strategii de dezvoltare durabila, Amenajarea turistica a teritoriului, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov. In perioada: 2006-2016 a fost Director General, Hotel Restaurant Acasa la Dracula Poiana Brasov EDUCATIE SI FORMARE - Studii de doctorat in cadrul Scolii doctorale a Universitatii Transilvania din Brasov cu teza de doctorat ,,Strategii de crestere organica ȋn unitatile de cazare de tip pensiune din Romania”, domeniu de doctorat Marketing - Curs Manager in activitatea de turism - Autor al mai multor lucrari stiintifice din domeniul turismului si marketingului

Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti,  profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

Cum calatoresc turistii?

Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

Cum se creeaza valoare pentru turist?

Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?

Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?

Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.

 

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!