Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Cum functioneaza Google. Bestseller New York Times. Actualizat cu un nou capitol. Editia a II-a - Alan Eagle, Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg

-5%
49,00 Lei 46,55 Lei

Editura: Publica

Autor: Alan Eagle, Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg

Editia: a 2-a

Pagini: 400

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-606-722-257-9

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786067222579 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Presedintele consiliului de administratie de la Google si fostul director executiv al aceleiasi companii, Eric Schmidt, impreuna cu fostul prim-vicepresedinte al departamentului de productie, Jonathan Rosenberg, s-au alaturat companiei Google cu peste un deceniu ȋn urma. La vremea aceea, amandoi acumulasera deja experienta ca directori ȋn domeniul tehnologiei informatiei. Ȋnca de pe atunci, Google era renumita pentru modul de functionare cu totul atipic, reflectand principiile vizionare si adesea contradictorii ale fondatorilor firmei, Larry Page si Sergey Brin. Eric si Jonathan si-au dat rapid seama ca, pentru a reusi, urmau sa ȋnvete de la zero tot ceea ce credeau ca stiu deja despre afaceri si management.

In prezent, Google este legendara pe plan mondial si depaseste cu regularitate granitele inovatiei ȋn diverse domenii. Cum functioneaza Google cuprinde lectiile ȋnvatate de Eric si Jonathan pe masura ce au ajutat la cladirea acestei fabuloase companii. Autorii explica modul ȋn care tehnologia a inclinat balanta puterii dinspre companii catre consumatori, aratand ca singura cale de a reusi in aceasta lume, aflata ȋn perpetua schimbare, este sa realizezi produse superioare din punct de vedere calitativ si sa atragi o noua specie de angajati pluritalentati, pe care Eric si Jonathan ȋi numesc „inteligente creatoare“. Tratand subiecte care acopera o plaja larga, de la cultura si strategia organizationala, talentul angajatilor, procesul de luare a deciziilor, comunicarea, inovatia, precum si modul de a face fata aparitiei firmelor revolutionare, autorii ilustreaza maximele din domeniul managementului („Pentru a ajunge la un consens este necesar dezacordul“, „Exilati valetii dar luptati-va pentru dive“, „Ganditi ȋn termeni de crestere ȋnzecita, nu de crestere cu 10%“) pigmentand volumul cu numeroase anecdote, de pe tot parcursul istoriei companiei Google, multe dintre ele, cunoscute pana acum doar initiatilor, fiind ȋmpartasite acum pentru prima oara publicului.

Aceasta editie include un capitol nou despre Alphabet, strategia inovatoare si operationala a Google, care demonstreaza ca reteta succesului unei afaceri este atragerea creativilor inteligenti si creearea unui mediu in care acestia sa poata prospera la scara mare.

In timp ce Larry continua sa vorbeasca, Jonathan a avut revelatia ca inginerii despre care discutau nu erau ingineri ȋn sensul traditional al cuvantului. Da, erau realizatori de programe si ingineri de sistem straluciti, dar pe langa experienta lor vasta ȋn domeniul tehnic, multi dintre ei aveau simtul afacerilor si o creativitate deosebita. Larry si Sergey le dadusera acestor angajati libertati si puteri neobisnuite pentru ca veneau dintr-un mediu universitar. Conducerea acestor oameni folosind structuri traditionale de planificare nu ar fi dat rezultate; i-ar fi ghidat, dar ȋn acelasi timp i-ar fi ȋncorsetat. „De ce ai vrea sa faci acest lucru?“, l-a ȋntrebat Larry pe Jonathan. „Ar fi o prostie.“
Jonathan Rosenberg s-a alaturat companiei Google ȋn 2002 ocupandu-se de proiectarea si dezvoltarea produselor destinate clientilor, firmelor care-si fac reclama si partenerilor, inclusiv Search, Ads, Gmail, Android, Apps si Chrome. Ȋn prezent este consultantul directorului executiv al companiei Google, Larry Page.

Eric Schmidt a fost director executiv la Google ȋntre 2001 si 2011. Ȋn acea perioada a supervizat cresterea firmei, de la o firma debutanta din Silicon Valley pana cand a devenit unul dintre liderii mondiali ȋn domeniul tehnologiei informatiei, care ȋn prezent are venituri anuale de peste 55 miliarde de dolari si sedii ȋn peste 40 de tari. Eric este ȋn prezent presedintele comitetului de administratie al companiei Google.

Presedintele consiliului de administratie de la Google si fostul director executiv al aceleiasi companii, Eric Schmidt, impreuna cu fostul prim-vicepresedinte al departamentului de productie, Jonathan Rosenberg, s-au alaturat companiei Google cu peste un deceniu ȋn urma. La vremea aceea, amandoi acumulasera deja experienta ca directori ȋn domeniul tehnologiei informatiei. Ȋnca de pe atunci, Google era renumita pentru modul de functionare cu totul atipic, reflectand principiile vizionare si adesea contradictorii ale fondatorilor firmei, Larry Page si Sergey Brin. Eric si Jonathan si-au dat rapid seama ca, pentru a reusi, urmau sa ȋnvete de la zero tot ceea ce credeau ca stiu deja despre afaceri si management.

In prezent, Google este legendara pe plan mondial si depaseste cu regularitate granitele inovatiei ȋn diverse domenii. Cum functioneaza Google cuprinde lectiile ȋnvatate de Eric si Jonathan pe masura ce au ajutat la cladirea acestei fabuloase companii. Autorii explica modul ȋn care tehnologia a inclinat balanta puterii dinspre companii catre consumatori, aratand ca singura cale de a reusi in aceasta lume, aflata ȋn perpetua schimbare, este sa realizezi produse superioare din punct de vedere calitativ si sa atragi o noua specie de angajati pluritalentati, pe care Eric si Jonathan ȋi numesc „inteligente creatoare“. Tratand subiecte care acopera o plaja larga, de la cultura si strategia organizationala, talentul angajatilor, procesul de luare a deciziilor, comunicarea, inovatia, precum si modul de a face fata aparitiei firmelor revolutionare, autorii ilustreaza maximele din domeniul managementului („Pentru a ajunge la un consens este necesar dezacordul“, „Exilati valetii dar luptati-va pentru dive“, „Ganditi ȋn termeni de crestere ȋnzecita, nu de crestere cu 10%“) pigmentand volumul cu numeroase anecdote, de pe tot parcursul istoriei companiei Google, multe dintre ele, cunoscute pana acum doar initiatilor, fiind ȋmpartasite acum pentru prima oara publicului.

Aceasta editie include un capitol nou despre Alphabet, strategia inovatoare si operationala a Google, care demonstreaza ca reteta succesului unei afaceri este atragerea creativilor inteligenti si creearea unui mediu in care acestia sa poata prospera la scara mare.

In timp ce Larry continua sa vorbeasca, Jonathan a avut revelatia ca inginerii despre care discutau nu erau ingineri ȋn sensul traditional al cuvantului. Da, erau realizatori de programe si ingineri de sistem straluciti, dar pe langa experienta lor vasta ȋn domeniul tehnic, multi dintre ei aveau simtul afacerilor si o creativitate deosebita. Larry si Sergey le dadusera acestor angajati libertati si puteri neobisnuite pentru ca veneau dintr-un mediu universitar. Conducerea acestor oameni folosind structuri traditionale de planificare nu ar fi dat rezultate; i-ar fi ghidat, dar ȋn acelasi timp i-ar fi ȋncorsetat. „De ce ai vrea sa faci acest lucru?“, l-a ȋntrebat Larry pe Jonathan. „Ar fi o prostie.“

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!