Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Pro Universitaria Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ - Ovidiu-Iulian Bunea

-15%
40,00 Lei 34,00 Lei

Editura: Pro Universitaria

Autor: Ovidiu-Iulian Bunea

Pagini: 199

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-26-1533-8

Stoc limitat
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786062615338 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala, mai ales in mediul economic actual. Astfel, autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.

Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare, astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii, in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte: nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva, aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare, nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.
Este in prezent lector universitar la Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, fiind doctor in domeniul Management din anul 2019. Activitatea sa de cercetare este orientata in principal catre competitivitatea organizatiei si managementul vanzarilor. Interesele sale de cercetare s-au materializat prin realizarea si publicarea unor studii de specialitate dintre care putem remarca 26 lucrari publicate in reviste de specialitate si in volume ale unor conferinte internationale. Dintre acestea, 2 articole sunt publicate in reviste indexate in Web of Science (ISI) (cu factor de impact nenul, Q1, respectiv Q4); 14 lucrari sunt publicate in volumele unor conferinte internationale, dintre care 10 sunt indexate Web of Science (ISI/CPCI), iar 10 lucrari sunt publicate in reviste de specialitate indexate in diverse baze de date internationale recunoscute. Din punct de vedere al recunoasterii sale cu privire la activitatea de cercetare putem remarca premiul UEFISCDI, Premierea rezultatelor cercetarii - articole (PRECISI 2020). De asemenea, putem mentiona activitatea sa ca recenzor (2019, 2020, 2021 - „Certificate of Appreciation” si „Certificate of Excellence” - pentru editia 1-2 Aprilie 2020 - in semn de recunoastere a serviciilor aduse comunitatii academice, activand ca membru al Comitetelor Internationale ale patru dintre editiile Conferintei Internationale IBIMA - 13-14 Noiembrie 2019 - Madrid; 1-2 Aprilie 2020 – Sevilia; 4-5 Noiembrie 2020 – Granada; 1-2 Aprilie 2021 – Cordoba -). De asemenea, adaugam recenzii pentru reviste indexate ISI/Scopus: Energy Science & Engineering; Academy of Accounting and Financial Studies Journal precum si calitatea de membru in cadrul secretariatului conferintei internationale indexate ISI Proceedings - International Management Conference. Alte informatii: ORCID iD: https://orcid.org/0000-0003-2883-3592

Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala, mai ales in mediul economic actual. Astfel, autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.

Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare, astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii, in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte: nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva, aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare, nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!