Sistemele sanitare ar trebui sa fie capabile de a oferi pacientilor servicii de calitate, la preturi accesibile, prestate de personal medical bine pregatit. Acest lucru va deveni posibil atunci cand se va tine cont, deopotriva, de nevoile si cerintele clientilor externi si a clientilor interni.
Cartea intitulata ,,Managementul Calitatii in Sistemul Sanitar. Instrumente si tehnici pentru imbunatatirea calitatii in organizatiile sanitare. Volumul I.” prezinta concepte si idei noi, prin intermediul carora sistemul sanitar romanesc poate atinge un nivel calitativ superior privind serviciile oferite pacientilor.
Lucrarea se adreseaza atat studentilor, cat si profesionistilor din sistemul sanitar, care doresc sa participe activ la imbunatatirea si eficientizarea sistemului sanitar romanesc, prin cresterea nivelului de calitate, odata cu aplicarea tehnicilor si metodelor inovative ale managementului calitatii
Lector Universitar Doctor in cadrul Academiei de Studii Economice (A.S.E.) din Bucuresti, formator autorizat, si specialist in sistemul de management al calitatii din cadrul intreprinderilor publice si private, cu o experienta de peste 8 ani in formarea adultilor.