Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-606-28-0145-8
DOI: 10.5682/9786062801458
Anul publicării: 2014
Editia: I
Pagini: 184
Editura: Editura Universitara
Autor: Mihaela-Mirela Dogaru, Robert Chira
Management comercial si politici de marketing
DescarcaMIHAELA-MIRELA DOGARU
ROBERT CHIRA
CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC / 7
1.1. Conceptul de management strategic / 7
1.2. Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial / 17
1.3 Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica / 19
1.4. Avantajele si limitele managementului strategic / 27
1.5. Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic / 28
APITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT / 32
2.1. Resurse necesare / 35
2.2. Instrumente manageriale - capabilitati / 37
2.3. Analiza lantului valoric / 42
2.4. Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial / 47
2.5. Rolul leadership-ului in managementul strategic / 49
2.6. Matricea de Evaluare Interna (IFE) / 50
CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN / 73
3.1. Prezentare general / 73
3.2. Macromediul firmei / 74
3.3. Micromediul firmei / 80
3.4. Analiza macro-mediului intreprinderii / 98
3.5. Managementul pe baza de buget / 102
CAPITOLUL IV - ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE / 104
4.1. Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor / 104
4.2. Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale / 120
4.2.1. Modelul celor cinci forte ale concurentei / 124
4.2.2. Avantajul concurential si strategiile generice / 132
CAPITOLUL V - STRATEGII DE PERFORMANTA / 138
5.1. Elaborarea si implementarea strategiilor / 139
5.1.1. Analiza SWOT / 141
5.1.2. Strategii de eficienta / 145
5.1.3. Strategii de calitate / 147
5.1.4. Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte / 149
CAPITOLUL VI - STRATEGII DE BUSINESS / 152
6.1. Strategia liderului de cost / 152
6.2. Strategia diferentierii / 153
6.3. Strategia focalizarii / 154
6.4. Strategia de investitii / 156
CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE / 157
7.1. Strategii in industrii fragmentate / 157
7.2. Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare / 159
7.3. Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie / 161
7.4. Strategii in industriile aflate in declin / 163
Bibliografie / 178
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro