Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
Sean Ellis este CEO si cofondator al GrowthHackers.com, site-ul numarul unu in comunitatea online de hackeri ai cresterii, cu 1,8 milioane de utilizatori la nivel mondial. Sean a inventat termenul de „hacker al cresterii“ in 2010 si este organizatorul conferintei anuale a hackerilor cresterii. Ofera interviuri si tine regulat prelegeri pentru start-up-uri si companii din Fortune 100, publicand articole in The New York Times, The Wall Street Journal, WIRED, Fast Company, Inc.com sau TechCrunch.
Morgan Brown este expert in marketing cu o bogata experienta in domeniul start-up-urilor si cofondator al GrowthHackers.com. Este invitat sa vorbeasca in mod regulat la conferinte importante precum SXSW, TechWeek, HubSpot si altele.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
www.editurauniversitara.ro