Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmata prin care sa va incantati clientii, colegii si pe toti cei care va ies in cale - Ron Kaufman

-5%
59,00 Lei 56,05 Lei

Editura: Publica

Autor: Ron Kaufman

Pagini: 376

Anul publicării: 2013

ISBN: 978-606-8360-49-2

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786068360492 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, sustinut de Customer Focus.

RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.”

Ron Kaufman

Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.



ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM     

Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.

ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte extraordinara! Mi-as dori ca tehnologia sa fi ajuns pana acolo incat aceasta carte sa intre ca prin minune in mintea fiecarui lider din tara noastra si sa fie subiect pe agenda sedintelor saptamanale. Multumim Ron Kaufman, pentru rabdarea cu care ne inveti cum sa cream servicii incredibile, despre care sa vorbeasca pana si competitia!

ELENA CALIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior Service TM cu Ron Kaufman
RON KAUFMAN, fondatorul UP! Your Service, este considerat cel mai important lider si ganditor din lume in domeniul serviciilor destinate clientilor si un promoter al construirii unei culturi organizationale centrate pe servicii.

Ron publica regulat in Bloomberg Businessweek, The Wall Street Journal, The New York Times si USA Today, fiind totodata autorul a paisprezece carti despre servicii, afaceri si inspiratie. A fost inclus in clasamentul ,,Top 25 Whoʼs Hot” dedicat celor mai remarcabili speakeri, alcatuit de catre Speaker Magazine.

Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, sustinut de Customer Focus.

RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.”

Ron Kaufman

Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru intelegerea perfecta a ceea ce inseamna sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.



ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM     

Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.

ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte extraordinara! Mi-as dori ca tehnologia sa fi ajuns pana acolo incat aceasta carte sa intre ca prin minune in mintea fiecarui lider din tara noastra si sa fie subiect pe agenda sedintelor saptamanale. Multumim Ron Kaufman, pentru rabdarea cu care ne inveti cum sa cream servicii incredibile, despre care sa vorbeasca pana si competitia!

ELENA CALIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior Service TM cu Ron Kaufman

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!