Lucrarea se adreseaza specialistilor lingvisti, semanticieni, pragmaticieni, specialistilor din domeniul discursului publicitar de limba franceza si romana precum si acelora pasionati de observarea atenta a evolutiei limbilor. Totodata scopul lucrarii este sa identifice marcile dimensiunii reduse, sa stabileasca proprietatile lor ai sa precizeze rolul acestor expresii in publicitatea scrisa.
Marcatorii dimensiunii reduse exprima punctul de vedere al Emitatorului si, in domeniul publicitar, ei ascund o intentie suplimentara: Emitatorul orienteaza Receptorul catre referenti care au proprietati benefice, precum performanta si aspectul estetic care asigura buna-starea individului.
A exprima dimensiunea redusa este o problema de apreciere, de evaluare, de ,,calcul”.
Marcatorii dimensionali pot fi luati in considerare din punct de vedere diacronic deoarece utilizarea lor se face remarcata de-a lungul perioadelor importante din evolutia societatii.
Informatii conformitate produs
Este profesor titular de limba franceza in Liceul Teoretic ,,Ion Barbu" din Bucuresti de 21 de ani.
Este absolventa a unei duble specializari, limba franceza-limba engleza, a sustinut examenul de licenta in cadrul Universitatii din Craiova in anul 2000. Dupa promovarea examenului de Titularizare (2002), a obtinut Definitivarea in invatamant (2003). A urmat studii de lingvistica franceza aplicata si a obtinut Diploma de master in cadrul Universitatii din Bucuresti (2004).
In perioada 2005-2009, a fost doctoranda a Scolii Doctorale Limbi si Identitati Culturale din Universitatea din Bucuresti unde a pregatit si a sustinut teza de doctor cu titlul: "Expresiile lingvistice ale ideii de -dimensiune redusa-. Perspectiva contrastiva franco-romana." (octombrie 2009).
Are o experienta recunoscuta in domeniul de specializare astfel incat desfasoara activitati de profesor metodist pentru disciplina limba franceza, profesor indrumator de practica pedagogica pentru studentii de la Universitatea din Bucuresti, evaluator de manuale dar si (co)autor de auxiliare didactice si traducator autorizat.
A ocupat functii de conducere in perioada 2017-2022, director adjunct in Scoala Gimnaziala Nr. 150 si inspector scolar teritorial pentru sectorul 5 in cadrul ISMB.
Lucrarea se adreseaza specialistilor lingvisti, semanticieni, pragmaticieni, specialistilor din domeniul discursului publicitar de limba franceza si romana precum si acelora pasionati de observarea atenta a evolutiei limbilor. Totodata scopul lucrarii este sa identifice marcile dimensiunii reduse, sa stabileasca proprietatile lor ai sa precizeze rolul acestor expresii in publicitatea scrisa.
Marcatorii dimensiunii reduse exprima punctul de vedere al Emitatorului si, in domeniul publicitar, ei ascund o intentie suplimentara: Emitatorul orienteaza Receptorul catre referenti care au proprietati benefice, precum performanta si aspectul estetic care asigura buna-starea individului.
A exprima dimensiunea redusa este o problema de apreciere, de evaluare, de ,,calcul”.
Marcatorii dimensionali pot fi luati in considerare din punct de vedere diacronic deoarece utilizarea lor se face remarcata de-a lungul perioadelor importante din evolutia societatii.