Propuneri manuscrise: [email protected]:  0745 204 115     

Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Didactica Publishing House Hai sa calculam. 8 Jocuri pentru exersarea calculelor mentale. Adunari si scaderi pana la 10

Editura Didactica Publishing House
-5%
68,00 Lei 64,60 Lei

Editura: Didactica Publishing House

Pagini: 100 jetoane

Anul publicării: 2022

ISBN: 978-606-048-482-0

Stoc limitat
Cod Produs: 9786060484820 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 357
Adaugă la Wishlist Cere informații
  • Descriere
  • Cuvânt înainte
  • Review-uri (0)
„Hai sa calculam!“ contine jocuri pentru dezvoltarea capacitatii de a face calcule mentale, a atentiei, memoriei si perceptiei vizuale.

Jocurile, bazate pe principiul seturilor de trei cifre, au fost concepute pentru a accelera procesul de calcul cu cifre (pana la 10). o abilitate esentiala necesara determinarii calculelor ulterioare.

Dezvoltarea copiilor implica diverse aspecte ale vietii: logic si matematic, lingvistic, emotional si afectiv, vizual-perceptiv, toate acestea fiind in permanenta interconectate.

Activitatile distractive propuse in aceste carti de joc, ce au ca obiectiv principal automatizarea procesului de calcul mental, au un impact asupra functiilor de executie, cu efecte pozitive si in alte aspecte ale invatarii. De fapt, modul de joc ii motiveaza pe copii, sporeste atentia si vigilenta si, prin urmare, exista o reactie mai prompta la stimuli.

Jocul este cea mai placuta si mai expresiva activitate in copilarie, cand invatarea este legata de abilitatea de a reaplica, intr-un mod original, ceea ce a fost experimentat deja. Jocurile competitive, daca sunt bine echilibrate si ghidate de un adult, reprezinta un stimul puternic pentru a mentine atentia sustinuta, contracarand sursele de distragere interne si externe; prin urmare, putem spune ca jocul favorizeaza starile atentionale concentrate si sustinute, insotite de mentinerea obiectivelor in memoria de lucru.

Jocul ramane un instrument puternic de invatare chiar si pentru adulti, care, in cadrul jocului, se simt liberi si dispusi sa riste si sa-i provoace pe ceilalti, dar si pe ei insisi. Cand propuneti activitati in scopuri educative sau de recuperare, este important sa va asigurati ca jucatorul, prins in joc, nu ajunge sa-si epuizeze toate resursele. Din acest motiv, este util, prin diverse modalitati de joc, sa se actioneze in conformitate cu starile atentionale: controlul este rezultatul interactiunii continue intre adaptare, actualizare, initiere, vigilenta fazica si energie, care, in cadrul anumitor sarcini, poate sa predomine alternativ, mentinandu-le pe toate active.

Despre autor/ilustrator:

Claudio CRIP Ripamonti a conceput, ilustrat si produs numeroase serii de carti pentru copii si material didactic-recuperabil pentru elevii din ciclul primar si gimnazial. A creat si publicat sute de jocuri interactive si peste 4000 de ilustratii pline de umor.

A conceput, creat si publicat MATE, „Proceduri la Matematica” pentru elevi si profesori.
Informatii conformitate produs
„Hai sa calculam!“ contine jocuri pentru dezvoltarea capacitatii de a face calcule mentale, a atentiei, memoriei si perceptiei vizuale.

Jocurile, bazate pe principiul seturilor de trei cifre, au fost concepute pentru a accelera procesul de calcul cu cifre (pana la 10). o abilitate esentiala necesara determinarii calculelor ulterioare.

Dezvoltarea copiilor implica diverse aspecte ale vietii: logic si matematic, lingvistic, emotional si afectiv, vizual-perceptiv, toate acestea fiind in permanenta interconectate.

Activitatile distractive propuse in aceste carti de joc, ce au ca obiectiv principal automatizarea procesului de calcul mental, au un impact asupra functiilor de executie, cu efecte pozitive si in alte aspecte ale invatarii. De fapt, modul de joc ii motiveaza pe copii, sporeste atentia si vigilenta si, prin urmare, exista o reactie mai prompta la stimuli.

Jocul este cea mai placuta si mai expresiva activitate in copilarie, cand invatarea este legata de abilitatea de a reaplica, intr-un mod original, ceea ce a fost experimentat deja. Jocurile competitive, daca sunt bine echilibrate si ghidate de un adult, reprezinta un stimul puternic pentru a mentine atentia sustinuta, contracarand sursele de distragere interne si externe; prin urmare, putem spune ca jocul favorizeaza starile atentionale concentrate si sustinute, insotite de mentinerea obiectivelor in memoria de lucru.

Jocul ramane un instrument puternic de invatare chiar si pentru adulti, care, in cadrul jocului, se simt liberi si dispusi sa riste si sa-i provoace pe ceilalti, dar si pe ei insisi. Cand propuneti activitati in scopuri educative sau de recuperare, este important sa va asigurati ca jucatorul, prins in joc, nu ajunge sa-si epuizeze toate resursele. Din acest motiv, este util, prin diverse modalitati de joc, sa se actioneze in conformitate cu starile atentionale: controlul este rezultatul interactiunii continue intre adaptare, actualizare, initiere, vigilenta fazica si energie, care, in cadrul anumitor sarcini, poate sa predomine alternativ, mentinandu-le pe toate active.

Despre autor/ilustrator:

Claudio CRIP Ripamonti a conceput, ilustrat si produs numeroase serii de carti pentru copii si material didactic-recuperabil pentru elevii din ciclul primar si gimnazial. A creat si publicat sute de jocuri interactive si peste 4000 de ilustratii pline de umor.

A conceput, creat si publicat MATE, „Proceduri la Matematica” pentru elevi si profesori.

 

Dacă dorești să iți exprimi părerea despre acest produs poți adăuga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie să mai adaugi cel puțin un produs pentru a compara produse.

A fost adăugat în wishlist!

A fost șters din wishlist!