Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
ISBN: 978-606-591-853-5
DOI: 10.5682/9786065918535
Anul publicării: 2013
Editia: I
Pagini:
Editura: Editura Universitara
Autor: Bogdanel Dragut
Aceasta lucrare reprezinta rezultatul cercetarii autorului in calitate de doctorand si se adreseaza tuturor celor care doresc sa dobandeasca cunostinte in domeniul calitatii, a implementarii unui sistem de management al calitatii si a celor care doresc sa utilizeze tehnica sondajului pentru evaluarea calitatii percepute de catre consumatori sau utilizatori.
Absolvent al Scolii Doctorale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, specializarea Economie.
Lector universitar in cadrul Facultatii de Management Turistic si Comercial din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir din Bucuresti, presedintele Subcomisiei pentru Evaluare si Asigurarea Calitatii la nivelul Facultatii de Management Turistic si Comercial si membru al Comisiei pentru Evaluarea si Asigurarea Calitatii din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir.
Cursurile si seminariile predate: Cercetari de marketing, Managementul calitatii totale, Sisteme de management ale calitatii in turism.
Autor si co-autor de cursuri universitare: Cercetari de marketing, Management prin calitate, Economia serviciilor, Transporturi internationale, asigurari si legislatie vamala.
Are studii masterale in Marketing si Negocieri in Afaceri
Autorul are numeroase articole publicate in domeniul managementului calitatii, transporturilor si cercetarilor de marketing
Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro