Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro: 0745 204 115
Urmărire comenzi Persoane fizice / Vânzări: 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783
Editura: Editura Universitară
Autor: Luminita Chiorean, Gabriela Alexandrina Iliescu, Maria Kozak, Elena Lucia Mara, Nicoleta Doina Pocan
Ediția: I
Pagini: 640
Anul publicării: 2023
ISBN: 978-606-28-1730-5
DOI: https://doi.org/10.5682/9786062817305
Ghid mentoral pentru predarea limbii si literaturii romane in contexte blended learning si online. Nivel liceal (filiera teoretica, tehnologica, vocationala). Vol. I, p. 1-126
DescarcăGhid mentoral pentru predarea limbii si literaturii romane in contexte blended learning si online. Nivel liceal (filiera teoretica, tehnologica, vocationala). Vol. II, p 127-423
DescarcăGhid mentoral pentru predarea limbii si literaturii romane in contexte blended learning si online. Nivel liceal (filiera teoretica, tehnologica, vocationala). Vol. III, p. 424-639
DescarcăVolumul I (pp. 1-126)
Argument
PARTEA I. DE LA PREDAREA-INVATAREA-EVALUAREA TRADITIONALA LA SISTEMUL BLENDED LEARNING SI ONLINE.. 6
I.1. Profilul de formare al absolventului de liceu. 9
I.2. Plan de implementare a mentoratului pentru cariera didactica in institutia de invatamânt 17
I.2.1. Descriere succinta a institutiei de invatamânt 17
I.2.2. Argumentarea necesitatii implementarii unui program de mentorat in institutia scolara. 17
I.2.2.1. Mentorat: cadre de definitie. 17
I.2.2.2. Mentorat: Descriptori 17
I.2.3. Prezentarea scopului si a obiectivelor programului de mentorat 18
I.2.4. Roluri si responsabilitati necesare la nivelul institutiei de invatamânt 19
I.2.4.1. Mentor: profil, competente, roluri 19
I.2.4.2. Persoana mentorata sau mentorabil: student, profesor debutant 25
I.2.5. Etape si criterii de formare a echipelor mentor-mentorabil (persoana mentorata) 26
I.2.6. Implementarea programului de mentorat 26
I.2.7. Monitorizarea si evaluarea programului de mentorat 28
I.2.8. Portofoliul mentorului 28
I.3. Educatia in secolul XXI, ancorata in actualitatea erei digitale. 30
I.3.1. Profesorul secolului XXI, expert in educatie si model in cariera didactica. 37
I.4. Teorii actuale ale motivatiei invatarii. Metodele si tehnicile de invatare si evaluare in contextul educatiei digitale. Teorii ale motivatiei 41
I.4.1. Activitati de predare-invatare-evaluare in cadrul platformelor/ aplicatiilor digitale. 49
I.5. Metacognitie – practici si strategii. Caracteristici ale functionarii metacognitive. Strategii metacognitive. 69
PARTEA a II-a. SUGESTII METODOLOGICE PRIVIND DESFASURAREA LECTIILOR IN CONTEXTE.. 78
BLENDED LEARNING SI ONLINE.. 78
II.1. Planificarea calendaristica in sistem blended learning si online. 79
II.1.1.Planificare calendaristica_clasa a IX-a. 79
II.1.2. Planificare calendaristica_clasa a X-a. 85
II.1.3. Planificare calendaristica_clasa a XI-a. 89
II.1.4. Planificare calendaristica_clasa a XII-a. 94
II.2. Proiectarea unitatii de invatare. 98
II.2.1. Planificare pe unitate de invatare_clasa a IX-a. 98
II.2.2. Planificare pe unitate de invatare_clasa a X-a. 105
II.2.3. Planificare pe unitate de invatare_clasa a XI-a. 110
II.2.4. Planificarea unei unitati de invatare_clasa a XII-a
Volumul al II-lea (pp. 127-423)
II.3. Aplicatii 127
II.3.1. Modelul Evocare-Realizarea sensului-Reflectie (ERR) 127
II.3.1.1. Clasa a IX-a. 128
II.3.1.2. Clasa a X-a. 234
II.3.1.3 Clasa a XII-a. 354
Volumul al III-lea (pp. 424-639)
II.3.2. Modelul Gather, Expand, Apply, Receive feedback (GEAR) 424
II.3.2.1. Clasa a IX-a. 425
II.3.2.2. Clasa a X-a. 430
II.3.2.2. Clasa a XI-a. 440
II.3.2.2. Clasa a XII-a. 446
II.4. Secvente didactice (predare-invatare-evaluare) in sistem blended learning si online. 462
II.4.1. Clasa a IX-a. 462
II.4.2. Clasa a X-a. 551
II.4.3. Clasa a XI-a. 561
II.4.4. Clasa a XII-a
Suport clienți Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 vanzari@editurauniversitara.ro